X
دیدار مدیر امور آب و فاضلاب طبس با امام جمعه این شهر

 دیدار مدیر امور آب و فاضلاب طبس با امام جمعه این شهر

مدیر امور آب و فاضلاب طبس به همراه تعدادی از همکاران در نهاد امامت جمعه طبس حاضر و با حجت الاسلام محمدی امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.
ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398 | Article Rating

مهندس موسی حسنی در این دیدار ضمن سپاسگزاری از زحمات و تلاش های مدیریت سابق آب شهری اظهار امیدواری کرد: روند خدمت رسانی به مشترکین همچون گذشته و با تلاش همکاران امور هر چه بهتر و بیشتر ادامه یابد.
وی با بیان اینکه تامین آب شهر طبس با توجه به گرما و منابع تولید با دبی کم، استفاده از آب تصفیه خانه را برای شهروندان ضروری دانست و تاکید کرد: هزینه تصفیه آب، سالیانه یک میلیارد تومان است که امیدواریم در اعتبارات عمرانی نگاه ویژه تری به امور آب شهری بشود تا بتوان خدمت رسانی مطلوب تری به شهروندان داشت.
مدیر امور آب و فاضلاب طبس همچنین اشاره ای به مباحث آب مجازی و استفاده از آب خاکستری برای مصارف آبیاری در خانه ها داشت و توجه به این مباحث را برای حفظ آب ضروری دانست.
مدیر امور آبفای  طبس از امام جمعه شهر برای بازدید از امور و تاسیسات آب دعوت نمود.
امام جمعه شهر طبس هم با قدردانی از زحمات انجام شده و با اشاره به آیه مبارکه " و جعلنا من الماء کل شی حی" حفظ و حراست از آب را که در قرآن به عنوان زنده کننده همه چیز یاد شده را بسیار با اهمیت دانست و کار در حوزه آب را با عظمت، با قداست و با اهمیت عنوان نمود.
وی تاکید کرد: نهاد امامت جمعه آماده همکاری در برنامه های مدیریت مصرف و یا سخنرانی مدیر آبفا در نماز جمعه و سایر برنامه ها را با هماهنگی قبلی خواهد داشت.

تصاویر
  • دیدار مدیر امور آب و فاضلاب طبس با امام جمعه این شهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری