X
یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم می شود
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت آبفای کشور در آیین معارفه مدیرعامل آبفا مازندران:

 یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم می شود

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران با اشاره به اینکه طرح یکپارچه سازی شرکت های آبفاشهری و روستایی تا پایان سال اجرایی می شود، گفت: هدف از این طرح، ارتقای خدمت رسانی به مردم است.
ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مازندران، در این مراسم که معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون عمرانی استاندار، مدیران صنعت آب وبرق استان، مدیران کل استانی، معاونان، مدیران و کارشناسان ستادی شرکت، فرماندار و روسای شهرستانی حضور داشتند، مهندس خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بیان اینکه صد در صد جمعیت شهری استان مازندران تحت پوشش آبرسانی مستمر و بهداشتی است اظهار داشت: در حوزه روستایی نیز 77 درصد مردم  این استان از نعمت آب شرب بهره مند هستند که در مقایسه با میانگین کشوری در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی، با اشاره به اینکه مازندران استانی ویژه در مهمان پذیر بودن طی ایام تعطیل و تابستان است ، افزود: تامین آب شرب جمعیت سیار این استان از طریق ایجاد زیرساختها، تاسیسات ، شبکه ها و خطوط آبرسانی قابل تقدیر است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، به برخورداری 17 درصد از جمعیت مازندران از طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب اشاره کرد و گفت: این عدد در کشور51 درصد است بنابراین برای جبران این عقب ماندگی باید شهرهای تحت پوشش فاضلاب را افزایش دهیم.

وی، در بخش دیگری از سخنانش به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در کشور در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح میزان رضایتمندی مردم افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این مراسم، با اشاره به حضور وزیر نیرو در این استان و افتتاح ده ها پروژه آبرسانی و برق گفت: این تلاش در خدمت رسانی به مردم قابل تقدیر است.

مهندس رازجویان، به سیل اسفند سال گذشته و فروردین 98 اشاره و تصریح کرد: مجموعه صنعت آب و برق در سریع ترین زمان برای رفع بحران اقدام کردند.

وی، بر عزم جدی در برخورداری مردم مازندران از مزایای طرحهای فاضلاب در راستای حفظ محیط زیست و بهداشت عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: امیدوارم با مدیریت مهندس عبدالهی شاهد نتایج خوبی در استان باشیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: میزان مصرف آب در میزان تولید فاضلاب و پساب موثر است بنابراین با اصلاح الگوی مصرف آب، هزینه ها کاهش و در نتیجه فاضلاب کمتری تولید می شود.

مدیرعامل آب وفاضلاب استان مازندران نیز در سخنانی، ضمن قدردانی از کارکنان شرکتهای آب و فاضلاب روستایی و شهری گفت: اتحاد ، همدلی و هم سویی مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت امور است.

مهندس مجید عبدالهی، کارکنان هر سازمانی را عامل حیاتی، راهبردی و بقای آن سازمانها دانست و افزود: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمانها به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به ادغام و یکپارچه سازی شرکتهای آب وفاضلاب شهری وروستایی اشاره و تصرح کرد: این اقدام به منظور تسریع در اجرای پروژه ها و استفاده بهینه از منابع انسانی، تجهیزات، جلوگیری از اتلاف وقت ، هزینه  و خدمت رسانی مطلوب صورت گرفت.

در پایان این مراسم ضمن اهدای حکم انتصاب مهندس عبدالهی توسط معاون شرکت مهندسی آب  وفاضلاب کشور، از زحمات مهندس ذاکری مدیرعامل پیشین آب وفاضلاب شهری مازندران قدردانی شد.

تصاویر
  • یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری