X
تجلیل از عوامل موثر در برگزاری نشست مانور تمرینی_آموزشی منطقه جنوب شرق وزارت نیرو

 تجلیل از عوامل موثر در برگزاری نشست مانور تمرینی_آموزشی منطقه جنوب شرق وزارت نیرو

جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیران عامل و مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان برگزار شد.
ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398 | Article Rating

در این جلسه که با حضور مهندس جهانبخشی معاون مدیرکل مدیرت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو و مهندس رجبی رئیس گروه مدیریت بحران دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو برگزار شد و از عوامل موثر در برگزاری نشست مانور تمرینی – آموزشی منطقه جنوب شرق وزارت نیرو که روزهای 28 و 29 آبان ماه 98 به میزبانی صنعت آب و برق خراسان جنوبی برگزار شد، تجلیل گردید.
مهندس مسگر رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم ، گزارشی از تعداد جلسات، مصوبات و اقدامات انجام شده از ابتدای تشکیل شورا در سال 96 ارائه نمود.
در ادامه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق آبفای استان و امور انتقال برق جنوب خراسان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان پرداختند.
مهندس رجبی رئیس گروه مدیریت بحران  وزرات نیرو گزارشی از روند تشکیل مناطق 6 گانه و برگزاری مانورهای آموزشی تمرینی در سال 98 که در 6 استان برگزار شده، پرداخت.
وی در ادامه، روند شناسایی تهدیدات و مخاطرات در صنعت آب و برق استان بر اساس فرمت ارزیابی مانور را تشریح نمود سپس به اهم موارد و محورهای ارزیابی های سه گانه (استان میزبان، استان های میهمان و مانور دورمیزی) اشاره نمود و نقاط قوت و ضعف صنعت آب و برق استان را در قالب جداول توضیح دارد.
در پایان مهندس جهانبخشی هدف از این نشست ها را حضور برای تقدیر از زحمات و تلاش های عوامل موثر در برگزاری نشست آبان ماه دانست.
وی عملکرد این حوزه در وزارت نیرو را رو به رشد عنوان نمود و به اهداف تشکیل شورای هماهنگی مدیران بحران در سال 96 اشاره و رویکرد آن را از آموزشی – توجیهی در سال 97 به تهدیدشناسی –سناریونویسی مانور دورمیزی در سال 98 و مانور تخصصی سطح دو در استان در سال 99 و مانور عملیاتی سطح یک کشوری در سال 1400 اشاره کرد.
جهانبخشی با بیان اینکه وزارت نیرو در تمام زمینه ها و خصوصا مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سطح کشور پیشرو است، به اعتبارات ماده 16 قانون جدید مدیریت بحران اشاره کرد و خواستار پیگیری بهره برداری بیشتر برای اعتبارات استانی شد.
در پایان از مدیران عامل، مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیران روابط عمومی و مدیران خدمات عمومی صنعت آب و برق استان به عنوان عوامل موثر در برگزاری نشت منطقه جنوب شرق با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است، مانور آموزشی تمرینی شرکت های صنعت آب و برق شرق و جنوب شرق با حضور استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی برگزار گردید.

تصاویر
  • تجلیل از عوامل موثر در برگزاری نشست مانور تمرینی_آموزشی منطقه جنوب شرق وزارت نیرو
  • تجلیل از عوامل موثر در برگزاری نشست مانور تمرینی_آموزشی منطقه جنوب شرق وزارت نیرو
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری