X
اجرای عملیات اصلاح شبکه در شهرک امام حسین (ع)

 اجرای عملیات اصلاح شبکه در شهرک امام حسین (ع)

با صرف اعتبارات عمرانی و استانی پروژه اصلاح خطوط و شبکه های آبرسانی در شهرک امام حسین (ع) انجام و به اتمام رسید.
ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای شهرک امام حسین (ع) با اعلام خبر مذکور اظهار داشت : به جهت ضرورت خارج سازی خطوط و شبکه های قدیمی و فرسوده و همچنین جایگزینی خطوط جدید در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین محترم ، عملیات اصلاح شبکه در مناطق تعیین شده در دستور کار قرار گرفته و به انجام می رسد. .
رحیم آبرومند با اشاره به مشخصات فنی پروژه انجام شده دراین خصوص گفت  : عملیات اصلاح شبکه در شهرک امام حسین علیه السلام طی بهمن ماه جاری و جمعا به طول ۱۵۰۰ متر در محدوده خیابان امام سجاد (ع) و کوچه های عابد ۱ الی ۱۶ با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی اجرایی شده که با استفاده از لوله های پلی اتیلن در سایز های ۱۱۰ میلی متری انجام و در مدار بهره برداری قرار گرفت.
مـدیر امور آبفای شهرک امام حسین (ع) خاطر نشان ساخت : در حال حاضر تامین و توزیع آب شرب شهروندان و مشترکین محترم در این شهر با کمیت و کیفیت مطلوبی انجام می شود . و مطابق برنامه عملیات اصلاح و بهسازی خطوط آبرسانی قدیمی و فرسوده در سایر مناطق مطابق اولویت بندی صورت گرفته طی روزهای آتی عملیاتی خواهد شد .

تصاویر
  • اجرای عملیات اصلاح شبکه در شهرک امام حسین (ع)
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری