X
احیا و بهسازی دو حلقه چاه در شهر چهاردانگه

 احیا و بهسازی دو حلقه چاه در شهر چهاردانگه

با صرف اعتبارات جاری و داخلی عملیات احیا و بهسازی دو حلقه چاه در شهر چهاردانگه انجام و مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفتند.
ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای شهر چهاردانگه اعلام کرد و گفت : با عنایت به تقارن روزهای پایانی سال و افزایش مصرف آب ، لذا در همین راستا برنامه ریزیهای لازم جهت تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین به منظور پیشگیری از هرگونه قطعی و یا کمبود احتمالی آب شرب موضوع در دستور کار قرار گرفته و در همین رابطه احیاء و راه اندازی چاههای قدیمی و نیمه فعال شناسائی شده مطابق برنامه زمانبندی شده در دست انجام می باشد .
محسن آذری با اشاره به احیاء و بازسازی دو حلقه چاه در این خصوص گفت : احیای چاههای شماره ۱۰و ۹۱  با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی و به منظور افزیش دبی این چاهها پس از ترمیم لوله جداره های قدیمی و همچنین کف شکنی و خارج سازی املاح و شن و ماسه کف چاه و شستشوی مجدد انجام و به اتمام رسید و هر کدام با آبدهی بیش از ۲۰ لیتر برثانیه در مدار توزیع قرار گرفتند .
مدیر امور آبفای چهاردانگه خاطرنشان ساخت : در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر با کمیت و کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای لازم تامین و توزیع می گردد . و اقدامات لازم در خصوص تامین و توزیع آب آشامیدنی شرب شهروندان با کمیت و کیفیت مطلوب در روزهای پیک مصرف فراهم گردیده است . و انتظار می رود با احیاء و ساماندهی سایر چاههای قدیمی و نیمه فعال و ورود آب استحصالی این چاهها به شبکه توزیع به میزان قابل توجهی به دبی فعلی موجود آب آشامیدنی افزوده گردد و شاهد مشکلاتی در این زمینه نباشیم .

تصاویر
  • احیا و بهسازی دو حلقه چاه در شهر چهاردانگه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری