X
تجلیل از بانوان شاغل آبفای کهگیلویه و بویراحمد
همزمان با هفته زن؛

 تجلیل از بانوان شاغل آبفای کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با هفته زن، آیین تجلیل از بانوان شاغل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل امور بانوان استان و جمعی از مدیران آبفای استان برگزار شد.
ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح ظهر امروز و همزمان با هفته زن آیین تجلیل از بانوان شاغل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل امور بانوان استان و جمعی از  مدیران آبفای استان برگزار شد.

نادیا صداقت در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه زنان در سطوح مختلف جامعه اظهار کرد: بانوان باید  تلاش کنند تا رهروان شایسته‌ای در سیره حضرت فاطمه باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه با اشاره به توانمندی بانوان هم استانی در زمینه های مختلف به خصوص در حوزه مدیریت اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت و توانایی بانوان درسطوح مدیریتی استفاده نمایند.

در ادامه نیز فیض اله پاسره با تقدیر از تلاش بی وقفه بانوان شاغل آبفای استان تصریح کرد: بانوان آبفای استان همواره پای کار و  در  تعهد و انضباط کاری پیشتاز بوده و هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: با توجه به توانمندی بانوان شاغل آبفای استان هم اکنون در بخش های مدیریتی  از  توانایی آنان استفاده می شود و قطعا در آینده نزدیک از بانوان در سطوح معاونت و حتی هیئت مدیر نیز  استفاده خواهد شد.

در ادامه نیز محمدعلی غریبی مدیر روابط عمومی آبفای استان با تقدیر از تلاش بانوان شاغل آبفای استان تصریح کرد: بانوان در همه عرصه های نشان داده اند که از عهده مسئولیت های کلان برآمده‌اند.

وی انقلاب اسلامی را طلیعه ای برای  شکوفایی ظرفیت های بانوان دانست و گفت: انقلاب اسلامی به زنان جامعه ما کرامت بخشید.

در ادامه این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از همکاران شاغل آب و فاضلاب استان تقدیر به عمل آمد.

تصاویر
  • تجلیل از بانوان شاغل آبفای کهگیلویه و بویراحمد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری