X
تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آبفای خراسان جنوبی همزمان با هفته زن

 تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آبفای خراسان جنوبی همزمان با هفته زن

همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر از بانوان شاغل و بازنشسته شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با حضور خانم نخعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مهندس هاشمی مقدم مدیرعامل شرکت آبفای استان تجلیل به عمل آمد.
ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398 | Article Rating

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت شرکت آب و فاضلاب در راستای برگزاری این مراسم و تجلیل از بانوان و تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: این مجموعه همواره نگاه ویژه ای به بانوان داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

خانم نخعی همچنین از اجرای طرح بانوی آب در استان نیز که توسط شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اجرایی شده، تقدیر کرد و افزود: اجرای این طرح بازخورد مناسبی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب داشته است.

مهندس هاشمی مقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن  اظهار کرد: در شرکت آبفای استان زنان توانمندی مشغول به فعالیت هستند که در مجموع تلاش همکاران  سبب شد سال گذشته رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی را کسب کنیم که نقش بانوان شرکت در کسب این رتبه حائز اهمیت است.

مهندس نادی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به تاریخچه حضور زنان در فعالیت های اجتماعی یادآور شد: تاثیر زنان در اجتماع در دوره کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست با این حال بانوان جامعه باید با مهارت آموزی و انجام مطالعه بر توانمندی های خود بیافزایند.

در پایان این جلسه از بانوان شاغل و بازنشسته شرکت آب و فاضلاب استان تجلیل به عمل آمد.

تصاویر
  • تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آبفای خراسان جنوبی همزمان با هفته زن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری