X
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر در آبفای خراسان رضوی

 برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر در آبفای خراسان رضوی

دوره آموزشی آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر و تاثیرات آن بر کانون خانواده با حضور همکاران ستادی در  شرکت آبفای خراسان رضوی برگزار شد.
دوشنبه، 28 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، این دوره با تدریس رئیس آموزش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی برگزار شد.محمد رضا عارف کمال  نداشتن مهارت نه گفتن، دوستان ناباب، تبلیغات کاذب در جامعه خصوصا فضای مجازی، عدم نظارت خانواده و ضعف سازمان های آموزشی، را مهمترین عوامل گرایش جوانان به اعتیاد برشمرد.

وی افزود: مواد مخدر صنعتی بسیار خطرناک بوده و تاثیرات مخربی بر روح و روان مصرف کنندگان دارد که مهمترین آن ایجاد حس توهم در افراد است.

رئیس آموزش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به مهمترین نشانه های مصرف مواد مخدر در جوانان اشاره و بر نظارت خانواده ها بر رفتار فرزندان تاکید کرد.

وی از خانواده ها خواست با نظارت بیشتر  و سازمان های آموزشی با آموزش مهارت های اصول زندگی، مانع از گرفتار شدن افراد خصوصا جوانان در دام اعتیاد شوند.

لازم به توضیح است این دوره با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان ستادی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
 

تصاویر
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر در آبفای خراسان رضوی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری