X
نصب  ۱۹۲۶ انشعاب فاضلاب در تربت حیدریه 
در اجرای طرح تکمیل شبکه فاضلاب شهر تربت حیدریه انجام شد؛

 نصب  ۱۹۲۶ انشعاب فاضلاب در تربت حیدریه 

مدیرعامل شرکت آبفای تربت حیدریه از نصب ۱۹۲۶ انشعاب فاضلاب مشترکان در این شهر خبر داد.
دوشنبه، 28 بهمن 1398 | Article Rating

صادق یوسفی در جلسه شورای اسلامی تربت حیدریه اظهار داشت: این تعداد انشعاب در  اجرای طرح تکمیل شبکه فاضلاب شهر تربت حیدریه در سال جاری نصب شد.

وی افزود : 7هزارو180 انشعاب دیگر نیز باقی مانده که در دستور کار می باشد.
وی در ادامه گفت : تابستان سختی را در سال جاری پشت سر گذاشتیم و با جدیت به دنبال تامین منابع آب برای شهر هستیم.

وی به اقدامات انجام شده و دردست اجرای آبفای تریت حیدریه برای تامین آب کمی و کیفی مشترکان اشاره کرد و اظهار داشت:  بارش های خوب زمستان امسال تاثیر چندانی بر سفره های زیرزمینی ندارد و رفع کسری منابع آب نیازمند حداقل هفت سال متوالی شرایط پر بارش است.

به گفته وی باتوجه به افزایش مصرف آب در روز های پایانی سال و شب عید طبق روال هر ساله تمهیداتی برای تامین آب این دوره اندیشیده شده است و از شهروندان می خواهیم تا نهایت دقت و صرفه جویی را درمصرف آب داشته باشند

یوسفی  مطالبات  شرکت آبفا تربت حیدریه از مشترکان را 30 میلیارد ریال  اعلام کردو  افزود : در اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهر تربت حیدریه ، انشعاب فاضلاب  هزارو926 مشترک در سال جاری وصل شد  و 7هزارو180 انشعاب دیگر نیز باقی مانده که در دستور کار می باشد.

وی حذف قبوض کاغذی و اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع ضرورت صرفه جویی در مصرف آب در بین جامعه هدف را خاطر نشان کرد و گفت : مهمترین درخواست این شرکت  از شهرداری و شورای شهر جداسازی آبیاری فضای سبز شهری از آب شرب است که  شهرداری گامهای خوبی در این خصوص برداشته است اما کافی نیست .

وی با بیان اینکه تنها راه رفع مشکلات موجود در حوزه آب استفاده از ابزارهای قانونی پیش بینی شده برای افزایش درآمد شرکت است ازاعضای شورای اسلامی خواست مساعدت لازم را این خصوص داشته باشند.

در خاتمه سید مهدی وقفی  رییس شورای شهر هم از آبفای تربت حیدریه به عنوان یکی از  شرکت پیشرو در ارائه خدمات و جلب رضایت شهروندان نام برد.

تصاویر
  • نصب  ۱۹۲۶ انشعاب فاضلاب در تربت حیدریه 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری