X
برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن و تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آبفار ایلام

 برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن و تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آبفار ایلام

طی مراسمی با حضور مهندس تیموری مدیر عامل شرکت آبفار در محل سالن جلسات به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ازبانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب روستایی تجلیل به عمل آمد.
یکشنبه، 27 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار ، طی مراسمی با حضور مهندس تیموری مدیر عامل شرکت آبفار  در محل سالن جلسات به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ازبانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب روستایی  تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم که بمناسبت میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزارشد ، مهندس تیموری مدیر عامل شرکت آبفار  ضمن تبریک ولادت پربرکت حضرت زهرا،ا با اشاره به شخصیت والا و الهی حضرت زهرا (س)، ایشان را تنها الگویی برای زنان ندانست و تأکید کرد: سبک و سیره زندگی ایشان می‌تواند الگوی هر انسانی باشد اما به جهت فرهنگ سازی و توجه زنان به نمونه‌ای اعلا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است. و این شخصیت بزرگوار می‌تواند برای همه انسان‌هایی که برای رسیدن به کمالات معنوی و مادی دنبال یک نمونه هستند یک الگوی کامل باشد.

مهندس تیموری افزود: حضرت فاطمه (س) هم در حوزه مادری، دختری، و همسر داری  نمونه واقعی است و هم  در حوزه اخلاق فردی نیز خالق زیبایی‌ها در اعمال، رفتار و گفتار است . و از سوی دیگر یک زن شجاع حماسه ساز و مقاوم و اثرگذار تاریخی در معرکه اجتماعی و سیاسی است.بنابراین حضرت فاطمه (س) بهترین و والاترین زن خلقت هستی و آفرینش است ، و سیرت و روش این صدیقه شهیده الگوی تک تک بانوان جهان اسلام است.

وی میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن،  را فرصتی دانست تا از بانوان همکاران این شرکت  ، و تکریم مقام زن تقدیر و تشکر شود افزود: امیدوارم با حضور فعال شما همکاران، با اقدام و عمل  و تأسی از حضرت فاطمه (س) شاهد درخشش و موفقیت های شما  هم در عرصه کار وتلاش و هم صفابخش محیط خانوادگی و عرصه های اجتماعی  باشیم. در پایان، مهندس تیموری با اعطاء لوح تقدیر و اهداء هدایایی به بانوان شرکت تجلیل به عمل آورد.

تصاویر
  • برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن و تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آبفار ایلام
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری