X
راه اندازی زیر سیستم «تماس گیر» خودکار مرکز 122 آبفای گیلان

 راه اندازی زیر سیستم «تماس گیر» خودکار مرکز 122 آبفای گیلان

زیر سیستم «تماس گیر» خودکار مرکز 122 همزمان با شروع چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قابل بهره برداری شد.
یکشنبه، 27 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای گیلان، در راستای خدمات رسانی شایسته و مطلوب به مشترکين شرکت آب و فاضلاب گیلان و هم استانی های محترم، و به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه، زیرسیستم «تماس گیر» خودکار مرکز تماس 122 با همکاری معاونت خدمات مشترکین و درآمد و دفتر آمار و فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای گیلان، پیاده سازی گرديد.
رضا سبحانی، معاون مشترکین و درآمد آبفای گیلان، با ذکر این مطلب که مشترکین هم اکنون می توانند از درگاههای متنوع برای پرداخت قبوض، دريافت خدمات و ثبت شماره همراه جهت بهره گیری از خدمات اطلاع رسانی و ... استفاده نمایند، تصریح کرد: جهت یادآوری و امکان پرداخت بدهی توسط مشترک در مهلت مقرر، افزایش راندمان وصول مطالبات و بهبود نقدینگی مورد نیاز جهت ارائه خدمات شبانه روزی استاندارد و با کیفیت به شهروندان، زیرسیستم «تماس گیر» خودکار مرکز تماس 122 با قابلیت اعلام بدهی، ثبت شماره تلفن همراه، پرداخت تلفنی قبوض و ... پیاده سازی گرديد. زیرسیستم مذکور در فاز اول و همزمان با شروع چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قابل بهره برداری می باشد.
در این راستا و با توجه به لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرایی شدن این طرح، حمیدرضا ناطقی، سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات آبفای گیلان نیز گفت: زیرسیستم «تماس گیر» خودکار علاوه بر یادآوری و اعلام بدهی به مشترک، در صورت تمایل وی به پرداخت، مستقیماً تماس را به منوی پرداخت بانک هدایت می نماید. با بهره گیری از این زیرسیستم، در هر لحظه امکان تماس با 30 مشترک وجود دارد.

تصاویر
  • راه اندازی زیر سیستم «تماس گیر» خودکار مرکز 122 آبفای گیلان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری