X
بهره برداری از 7 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان فریدونشهر در دهه فجر

 بهره برداری از 7 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان فریدونشهر در دهه فجر

در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 7 پروژه آبرسانی به روستاهای سروشجان، گوهر دره، اسلام آباد مکدین،بردآسیاب، تهلگی، دربند و مکدین سفلی در شهرستان فریدونشهر با هزینه ای بالغ بر 11هزار میلیون ریال با حضور مسئولان استانی وشهرستان و مدیران شرکت آبفا روستایی مورد بهره برداری قرار گرفت.
یکشنبه، 27 بهمن 1398 | Article Rating

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در آئین افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای فریدونشهر که به صورت نمادین در روستای سروشجان این شهرستان برگزار شد گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی   7پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان فریدونشهر با هزینه ای بالغ بر 11هزار میلیون ریال و با حضور دکتر سید حسن قاضی عسکر،معاون اقتصادی استاندار اصفهان  مورد بهره برداری قرار گرفت و 1500 نفر از اهالی روستاها از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آماده سازی این پروژه ها، 12 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب، حفر یک حلقه چاه آب، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب، احداث یک باب مخزن ذخیره 50 متر مکعبی، بهسازی چشمه آب و اجرای شبکه برق به طول 2 کیلومتر انجام شده است.

عزم آبرسانی سالم در روستاهای فریدونشهر

مجید حبیبیان با اشاره به پروژه آبرسانی به روستای سروشجان گفت: در این پروژه، خط انتقال آب به طول 4 کیلومتر، حفریک حلقه چاه آب، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب و شبکه برق به طول 2 کیلومتر اجرا شده است است  و  بالغ بر 5700 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

حبیبیان، آبرسانی به روستای اسلام آباد مکدین با 100 نفر جمعیت و هزینه ای بالغ بر 2200 میلیون ریال ،همچنین آبرسانی به روستای گوهردره با 70 نفر جمعیت و هزینه ای بالغ بر 750 میلیون ریال، آبرسانی به روستای مکدین سفلی با 60 نفر جمعیت و هزینه ای بالغ بر 800 میلیون ریال را از دیگر طرح های بهره برداری در دهه فجر درشهرستان فریدونشهر عنوان کرد.

وی تصریح کرد:آبرسانی به روستای برد آسیاب با 150 نفر جمعیت و هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال ،آبرسانی به روستای تهلگی با 60 نفرجمعیت و هزینه ای بالغ بر 350 میلیون ریال، آبرسانی به روستای دربند با 50 نفرجمعیت و هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال از دیگر طرح های آبرسانی افتتاح شده در شهرستان فریدونشهر است.

44روستای استان اصفهان از آب بهداشتی سالم بهره مند شدند

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، اظهارداشت:در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 21 پروژه آبرسانی در سطح روستاهای استان اصفهان  توسط شرکت آبفار روستایی انجام شده است که برای 43 هزار نفر آب شرب سالم و پایدار را تامین کرده است .

وی بیان داشت: این پروژه ها در 44 روستای شهرستان های اصفهان،دهاقان،اردستان،شهرضا،فریدونشهر،فلاورجان و کاشان با هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد ریال به اجرا رسیده است . 

تصاویر
  • بهره برداری از 7 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان فریدونشهر در دهه فجر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری