X
افتتاح پروژه ایستگاه فاضلاب منطقه ساحلی دیلم با حضور استاندار بوشهر
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد؛

 افتتاح پروژه ایستگاه فاضلاب منطقه ساحلی دیلم با حضور استاندار بوشهر

با حضور استاندار بوشهر، معاون عمرانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و جمعی از مسئولان شهرستان دیلم افتتاح و به بهره برداری رسید.
شنبه، 26 بهمن 1398 | Article Rating

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این ایین با قدردانی از توجه استاندار به پروژه‌های این شرکت اظهار داشت: روند اجرای طرح‌های آبرسانی و شبکه‌های فاضلاب تسریع یافته است که از همدلی و توجه استاندار بوشهر به پروژه‌های ابفا قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه ایستگاه فاضلاب منطقه ساحلی در بندر دیلم اظهار داشت: طرح فاضلاب منطقه ساحلی دیلم به طول ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع ، یک باب ایستگاه ،۶۰۰ مترخط انتقال و با هزینه ۹۳ میلیارد ریال امروز مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود:پروژه فاضلاب منطقه ساحلی دیلم به روش لوله رانی با قطر ۵۰۰ میلیمتر از جنس پلی اتیلن برای افزایش سطح رفاه عمومی جمعیتی بالغ۸۰۰۰ افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع پروژه فاضلاب دیلم ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطر نشان کرد: ظرفیت دفع فاضلاب دیلم در شبانه‌روز ۷۵۰۰ متر مکعب و تاکنون ۲۵۰۰ متر مکعب آن وارد مدار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول خط اصلی پروژه فاضلاب به تصفیه خانه ۴.۵ کیلومتر دانست و بیان کرد: تاکنون ۵۶ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب دیلم اجرا شده است.

حمزه‌پور قطر اصلی شبکه اصلی و فرعی فاضلاب دیلم را ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیمتر دانست و تصریح کرد: از ۸ ایستگاه پمپاژ طراحی شده این پروژه تاکنون ۴ ایستگاه اجرا شده است.

وی، به هزینه‌های اجرای طرح فاضلاب دیلم پرداخت و بیان کرد: تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال در اجرای شبکه فاضلاب دیلم هزینه شده و این در حالی است که امسال ۲۹ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

تصاویر
  • افتتاح پروژه ایستگاه فاضلاب منطقه ساحلی دیلم با حضور استاندار بوشهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری