X
۲ پروژه آبرسانی جهت تامین پایدار آب شرب شهر دالکی  افتتاح شد
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

 ۲ پروژه آبرسانی جهت تامین پایدار آب شرب شهر دالکی افتتاح شد

این پروژه ها شامل خط انتقال آب از مخزن ذخیره قلعه سفید به شهر دالکی و نوسازی خطوط اصلی شبکه آب این شهر بود که در مجموع با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال اجرایی شدند.
شنبه، 26 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، خط انتقال آب از مخزن ذخیره قلعه سفید به شهر دالکی به طول ۴۳۵۰ متر با استفاده از لوله فولادی به قطر ۳۵۰ میلیمتر و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و نوسازی ۲۰ کیلومتر از خطوط اصلی شبکه آب شهر دالکی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان در سومین روز از دهه فجر در افتتاح پروژه خط انتقال آب از مخزن روستای قلعه سفید به شهر دالکی، اظهار داشت: برای حل مشکلات آبرسانی در نقاط مختلف شهر دالکی، امروز پروژه مهمی در این شهر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۷ مردم شهر دالکی در بحث آبرسانی با بحران جدی روبرو شدند، گفت: خوشبختانه با این اقدام بخش اعظمی از مشکلات آبرسانی در حوزه شهر دالکی حل خواهد شد

وی افزود: اجرای ۱۹ کیلومتر اصلاح و توسعه نوسازی شبکه های آبرسانی به شهر دالکی از مطالبات فاز اول این پروژه است

نوروزی تاکید کرد: با نوسازی شبکه های آبرسانی افزون بر جلوگیری از هدر رفت آب و توزیع عادلانه آب بخشی از نیازهای آب شرب این شهر نیز از این طریق تامین می شود

تصاویر
  • ۲ پروژه آبرسانی جهت تامین پایدار آب شرب شهر دالکی  افتتاح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری