X
مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران منصوب شد
همزمان با سفر وزیر نیرو به استان مازندران:

 مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران منصوب شد

در ادامه پویش "هر هفته الف- ب ایران" و همزمان با سفر وزیر نیرو به مازندران و افتتاح ده ها پروژه آب و برق در این استان، دکتر اردکانیان در نشستی با حضورمدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، نمایندگان مردم در مجلس، معاون استاندار و مدیران صنعت آب وبرق و مسئولان استانی، مهندس مجید عبدالهی را به عنوان مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران معرفی کرد.
شنبه، 26 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، دکتر اردکانیان، به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره و تصریح کرد: امید می رود با این اقدام، استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه ای در افزایش جمعیت تحت پوشش و برخوردار از شبکه آب سالم و تامین آب پایدار موفق عمل نماید.

وی، با بیان اینکه مهندس عبدالهی به عنوان مدیرعامل آب وفاضلاب استان مازندران معرفی می شود، گفت: انتظار داریم مجموعه آب  وفاضلاب همچون گذشته از همکاری شرکتهای وزارت نیرو در مازندران و دستگاه های اجرایی استان بهره مند شود و در آینده نزدیک شاهد اثرات مثبت این یکپارچه سازی در استفاده بهینه از منابع و  تجهیزات انسانی و مالی  برای سرعت بخشیدن به طرحهای آب و فاضلاب باشیم.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت سالانه 4.5 میلیارد متر مکعب  آبهای سطحی در این استان گفت: در حال حاضر از طریق سازه های آبی جمع کننده و مجموع سدهای موجود تنها 10 درصد از این ظرفیت ذخیره می شود.

دکتر اردکانیان با بیان اینکه برای برخورداری از ظرفیت بیشتر آبهای سطحی طرحهای خوبی در استان در حال اجراست، تصریح کرد: با بهره برداری از دو سد گله ورد و هراز در مجموع 750 میلیون متر مکعب به ظرفیت ذخیره آبهای سطحی استان افزوده می شود.

وی، ادامه داد: 10 سد در دست مطالعه و یا در آستانه اجرا داریم که 650 میلیون متر مکعب به ظرفیت آبهای تنظیمی استان اضافه می شود .وزیرنیرو اظهار داشت: در بخش تامین آب روستایی نیز اقدامات خوبی انجام شد.

گفتنی است در سفر وزیر نیرو به مازندران 20طرح آبرسانی با اعتبار 530 میلیارد ریال با برخورداری 56 روستا و یک شهر(سرخرود)  با جمعیتی بالغ بر52 هزار نفر به بهره برداری رسید.

تصاویر
  • مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران منصوب شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری