X
حضور فعال و گسترده مدیریت و کارکنان شرکت آبفار ایلام در راهپیمایی 22 بهمن

 حضور فعال و گسترده مدیریت و کارکنان شرکت آبفار ایلام در راهپیمایی 22 بهمن

همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مدیریت و کارکنان شرکت آبفار استان ایلام در سراسر استان همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و با آرمان های بلند امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام، نور اله تیموری ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام در حاشیه این راهپیمایی گفت : در شرایطی که کشور درگیر تحریم ها ی ظالمانه و جنگ اقتصادی تمام عیار با استکبار جهانی است ، حضور پر شور مردم انقلابی و آگاه در راهپیمایی 22 بهمن موجب نا امیدی دشمنان و تغییر مناسبات بین المللی به نفع کشور خواهد شد . و این حضور پررنگ و معنادار درخت تنومند انقلاب را پر صلابت تر خواهد کرد.

ایشان ضمن قدر دانی از حضور گسترده مردم شهید پرور استان در این راهپیمایی باشکوه گفت: اینجانب بر خود وظیفه می دانم که از حضور آگاهانه و حماسی یکایک همکاران محترم خودم ، در شرکت آبفار در راهپیمایی 22 بهمن که با حضوری گسترده تر از سال های قبل، همواره در صحنه حاضر بوده و نشان دادند که به آرمان های امام راحل وفادار بوده، و در خط رهبری عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) مستحکم تر از همیشه گام بر می دارند تشکر و قدر دانی می کنم.

تصاویر
  • حضور فعال و گسترده مدیریت و کارکنان شرکت آبفار ایلام در راهپیمایی 22 بهمن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری