X
تجلیل از ایثارگران شرکت آبفای روستایی استان قم
همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد؛

 تجلیل از ایثارگران شرکت آبفای روستایی استان قم

مراسم تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، سرهنگ یادگاری از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم، مدیرعامل ، معاونین وکارکنان شرکت آبفار قم برگزار شد.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، در این مراسم سرهنگ یادگاری ، خاطراتی از جنگ سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) و نیز دوران اسارت ایشان در زندان های عناصر ملحد تکفیری داعشی بیان نمودند.
وی با اشاره به شرایط جنگ سوریه گفت: جنگ سوریه دارای سه مولفه بوده و به همین دلیل رزمندگان و شهدای مدافع حرم نسبت به سایر رزمندگان و شهدای ایران اسلامی دارای ویژگی‌های متفاوتی می باشند.
سرهنگ یادگاری، دفاع از حرم اهل بیت(ع) را نخستین مولفه جنگ سوریه دانست و گفت: تکفیری ها در سوریه به دنبال از بین بردن حرم اهل بیت(ع) بودند و مدافعان حرم، با نثار جان خویش مانع تحقق این هدف شوم شدند.
وی ادامه داد: دومین مولفه دفاع از امنیت کشور بوده و بدون شک و طبق فرموده مقام معظم رهبری (حفظ) اگر در سوریه با تکفیری ها روبرو نمی‌شدیم در داخل کشور باید با آنها جنگ می‌کردیم.
این رزمنده مدافع حرم گفت: مولفه سوم جنگ سوریه غربت رزمندگان بود چرا که مدافعان حرم در فاصله بسیار دور از وطن و خانواده خویش می‌جنگیدند و این کار را بسیار سخت‌تر می‌نمود.
سرهنگ یادگاری در پایان سخنان خود گفت: ایمان به خدا دلیل اصلی این جانفشانی‌ها بوده و مدافعان حرم با قرائت قرآن و توسل به زیارت عاشورا و دعای توسل و نماز شب روحیه خود را تقویت نموده و آمادگی جانبازی را پیدا می‌نمودند.
در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت آبفا روستایی با اهدای لوح تقدیر و بسته های هدیه از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شرکت تقدیر نمودند.

تصاویر
  • تجلیل از ایثارگران شرکت آبفای روستایی استان قم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری