X
کمپین خانه تکانی آبی در شهر سلطانیه آغاز شد
با برگزاری نخستین همایش بانوان خانه دار؛

 کمپین خانه تکانی آبی در شهر سلطانیه آغاز شد

کمپین خانه تکانی در شهر سلطانیه همزمان با برگزاری نخستین همایش بانوان خانه دار در این شهر شروع به کار کرد.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این همایش که در محل فاطمیه خواهران شهر سلطانیه و با حضور 250 نفر برگزار شد،شرکت کنندگان با راهکار های صرفه جویی و مدیریت مصرف در ایام خانه تکانی آشنا شدند.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این مراسم با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب در ایام خانه تکانی، از بانوان خواست کارهای نظافت و بهداشت منزل خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

مصطفی اکرمی با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از آب برای شستشو و بهداشت منازل از بانوان خواست از شستشوی وسایل برقی و دیوار منازل جهت پیشگیری از خطر برق گرفتگی پرهیز کنند.

وی یکی از کاربردی ترین راه های صرفه جویی در مصرف آب طی زمان خانه تکانی را سپردن شستشوی فرش های منازل به قالیشوئی ها برشمرده و گفت: با انجام این کار از اتلاف آب شرب در شستشوی فرش های منازل جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین بر عدم استفاده بیش از حد مواد شوینده شیمیایی تاکید کرده و گفت: با این کار می توان از آلودگی محیط زیست پیشگیری به عمل آورد.

اکرمی در پایان بر ضرورت استفاده از آب خاکستری در آبیاری فضای سبز شهر سلطانیه تاکید کرده و از مسئولان شهری خواست نسبت به جایگزینی آب خاکستری با آب شرب در آبیاری فضای سبز این شهر اقدام نمایند.

تصاویر
  • کمپین خانه تکانی آبی در شهر سلطانیه آغاز شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری