X
تمامی روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات مرکز (122) هستند
رئیس مرکز ارتباطات مردمی استان آذربایجان غربی (122):

 تمامی روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات مرکز (122) هستند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی استان آذربایجان غربی (122) گفت: در راستای سیاست‌ های وزارت نیرو در خصوص یکپارچه‌ سازی ارائه خدمات در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستائی تمامی روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش ارائه خدمات مرکز ارتباطات مردمی شرکت (122) قرار دارند.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، فرزاد حکیمی با اعلام این خبر گفت: در اجرای سیاست‌ های کلان مقام عالی وزارت نیرو در خصوص یکپارچه‌ سازی ارائه خدمات در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستائی، با هماهنگی انجام شده با حوزه های مرتبط در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ابتدای بهمن ماه سال جاری تمامی 2838 روستای استان آذربایجان غربی از طریق امکانات و تجهیزات موجود، با تکیه بر توان داخلی شرکت و بدون صرف هیچ هزینه ای تحت پوشش ارائه خدمات مرکز 122 قرار گرفته اند.

حکیمی در رابطه با اقدامات انجام شده برای دستیابی به این مهم، افزود: احصای لیست کامل از اطلاعات روستاها، طراحی وب سرویس نرم افزار خدمات مشترکین روستایی، انتقال خط E1  موجود ۱۵۲۳ به ۱۲۲، راه‌اندازی E1 دو طرفه، مکاتبه با شرکت مخابرات جهت انتقال تماس ها، آموزش نیروهای انسانی ۱۵۲۳ و ۱۲۲، اطلاع رسانی به ذینفعان و مشترکین، هماهنگی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، انجام تغییرات نرم افزاری، ساماندهی و آموزش اپراتور های مستقر در شهرستان ها، انتقال نیروها و تجهیزات ۱۵۲۳ به ۱۲۲، تعیین تکلیف 1523 و 1522 (پرداخت های الکترونیکی) معرفی ۱۲۲ به عنوان بخشی از دستگاه نظارت عالیه به مجموعه روستایی از اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

وی افزود: همچنین، مراکز اقماری (سرویس دیتای استانی، سرویس صوتی منطقه‌ای) به لحاظ رعایت مسائل قومیتی گویشی و همچنین رعایت اصول پدافند غیرعامل نیز در استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است، بدین ترتیب به لحاظ موارد پدافند غیرعامل و رعایت مسائل قومیتی علاوه بر مرکز 122 در ارومیه، دو مرکز ذخیره در مهاباد و خوی وجود دارد و چنانچه تحت هر شرایطی مرکز ارومیه از دسترس خارج شود، این دو مرکز می‌توانند پاسخگوی ارومیه نیز باشند که این شرایط فقط در استان آذربایجان غربی وجود دارد.

حکیمی بیان کرد:آبفای ۱۲۲ آذربایجان غربی به صورت کانتکت سرور است؛ در استانهای دیگر فقط می‌توان با ۱۲۲ تماس گرفت اما در استان آذربایجان غربی چهار ورودی تماس در نظر گرفته شده است؛ بدین معنی که مشترکین می توانند از آبفای ۱۲۲، اپلیکیشن یا هر کدام از آیتم های پاسخگویی را نصب کنند و یک اتفاق را به صورت آنلاین به ۱۲۲ گزارش دهند. شایان ذکر است، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این زمینه عنوان "اولین ها" را با خود یدک می‌کشد. در سال 1386 پایلوت کشوری به منظور راه اندازی مرکز مکانیزه 122، سال 1397 تبدیل مرکز کال سنتر به مرکز کانتکت سنتر با بهره گیری از اپلیکیشن‌ های "همراه آبفا " و "زیر پرتال 122 به آدرس www.122.abfaazgharbi.ir " و اکنون در سال 1398 اولین مرکز یکپارچه از اهم افتخارات این مرکز به شمار می رود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی استان آذربایجان غربی بیان کرد: مرکز ارتباطات مردمی ( 122) شرکت آب و فاضلاب در شرایط عادی حداقل روزانه 850 تا 900 پرونده در زمینه های مختلف فوریتی (اتفاقات آب و فاضلاب)، درخواست های مشترکین از خدمات غیرحضوری، گزارشات مردمی، انتقادات و پیشنهادات و ... از طریق ورودی های مرکز ثبت، پاسخگوئی و پیگیری می شود.

تصاویر
  • تمامی روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات مرکز (122) هستند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری