X
کلنگ زنی مخزن 1000 مترمکعبی شهر خوسف با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

 کلنگ زنی مخزن 1000 مترمکعبی شهر خوسف با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی

همزمان با دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ زنی مخزن 1000 مترمکعبی شهر خوسف با حضور خوش خبر معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی، برگزار شد.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 | Article Rating

همزمان با دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ زنی مخزن 1000 مترمکعبی شهر خوسف با حضور دکتر خوش خبر معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی، مهندس شفیعی  فرماندار خوسف، مهندس هاشمی مقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مهندس سالاری معاون مهندسی و توسعه  شرکت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و پیمانکار و مشاور طرح برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، یادآور شد: علی رغم اقدامات ظالمانه دشمنان، مسئولان نظالم در پی حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف عالی نظام هستند.

دکتر خوش خبر از زحمات مسئولان شهرستان خوسف برای به ثمر رساندن 96 پروژه در دهه فجر سال جاری تقدیر و تشکر کرد و گفت: گام های بلندی برای توسعه این شهرستان برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در این آیین به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه مخزن 1000 مترمکعبی شهر خوسف به همراه اجرای خطوط انتقال رفت و برگشت به طول 4 کیلومتر با لوله 250 و 315 میلی متر با اعتبار 60000 میلیون ریال در راستای بهره مندی 6000 نفر آغاز می شود.

مهندس هاشمی مقدم با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان 19 میلیارد تومان عملیات عمرانی را در سال جاری به ثمر رسانده است، افزود: با اقدامات صورت گرفته در سطح شهرهای استان مشکلی برای واگذاری انشعاب آب وجود ندارد.

وی ادامه داد: طی سال جاری 1560 رشته انشعاب آب نصب کردیم همچنین 29 کیلومتر از شبکه فرسوده آب نیز اصلاح و بازسازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به مشکلات آبرسانی در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل پراکندگی جمعیت به ازای هر مشترک 3 متر طول خطوط انتقال در استان داریک در حالی که در کشور 1.9 کیلومتر و در شهر خوسف 7 متر می باشد.

مهندس هاشمی مقدم ادامه داد: طول شبکه توزیع 7 متر به ازای هر مشترک در متوسط کشوری است در حالی که در استان این رقم 11.5 متر و در خوسف 18 متر می باشد.

وی با بیان اینکه شاخص مخزن ذخیره یکی از شاخص های اساسی در پروژه های اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: در شهرهای سربیشه، طبس مسینا، فردوس و طبس نیاز به مخزن ذحیره تا افق 1415 مرتفع شده است،

همچنین در ساخت مخازن سطح استان مسائل پدافند غیرعامل رعایت شده است و یک شیر قطع سریع در خروجی مخازن تعبیه شد ه که در صورت بروز مشکل جریان آب را قطع می کند.

تصاویر
  • کلنگ زنی مخزن 1000 مترمکعبی شهر خوسف با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری