X
طرحهای آبرسانی به خلیل شهر و بهسازی و مهندسی مجدد 14 حلقه چاه در مازندران افتتاح شد
در دهمین روز از دهه مبارک فجر؛

 طرحهای آبرسانی به خلیل شهر و بهسازی و مهندسی مجدد 14 حلقه چاه در مازندران افتتاح شد

در دهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، معاونان مهندسی و توسعه و مالی و پشتیبانی آب و فاضلاب مازندران، فرماندار و مدیران شهرستانی، خانواده معظم شهدا طرح آبرسانی به خلیل شهر با اعتبار 12 میلیارد ریال و برخورداری 4هزار نفر افتتاح و بهسازی و مهندسی مجدد 14 حلقه چاه با اعتبار 7 میلیارد ریال و برخورداری 60 هزار نفر به بهره برداری رسید.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، معاون مهندسی و توسعه شرکت ، هدف از اجرای طرح آبرسانی به خلیل شهر را افزایش توان تامین برای مقابله با کمبود آب در مواقع پیک مصرف عنوان و تصریح کرد: در این طرح یک حلقه چاه با آبدهی 15 لیتر در ثانیه حفر  وتجهیز ، 1200 متر لوله گذاری برای احداث خط انتقال و 700 متر برق رسانی  به قدرت 50 کیلووات انجام، 300 متر محوطه سازی و 35 مترمربع اتاقک چاه ساخته شد.

مهندس یزدان پناه با بیان اینکه این طرح از سال گذشته باصرف 12 میلیارد ریال هزینه در دستور کار قرار گرفت، افزود: 4هزار نفر از مشترکین از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

وی، در ادامه سخنانش ضمن اشاره به افتتاح طرح بهسازی و مهندسی مجدد 14 حلقه چاه در استان به صورت نمادین در بهشهر گفت: در این طرح عملیات ویدئومتری و بررسی ساختار چاه ها، لایروبی و تخلیه رسوبات از داخل چاه ، مطالعه، طراحی و نصب منصوبات جدید انجام شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفا مازندران خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح 280 لیتردرثانیه به ظرفیت تولید آب چاه های استان افزوده شد.

فرماندار بهشهر نیز در سخنانی ضمن قدردانی از اجرای طرح آبرسانی به شهرستان بهشهر گفت: این شهرستان دارای مشکلات زیادی در بخش زیرساختها بوده که در دولت تدبیر وامید خدمات بسیاری به مردم این شهر ارائه شد .

هادی خنجری ادامه داد: تا کنون 75 روستای بهشهر آبرسانی شد که اقدام موثری در تامین آب شرب بوده است.

تصاویر
  • طرحهای آبرسانی به خلیل شهر و بهسازی و مهندسی مجدد 14 حلقه چاه در مازندران افتتاح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری