X
همزمان با دهه پرفروغ فجر طرح آبرسانی به شهر فیروزآباد (فارس) بهره برداری رسید

 همزمان با دهه پرفروغ فجر طرح آبرسانی به شهر فیروزآباد (فارس) بهره برداری رسید

همزمان با دهه پر فروغ فجر طی مراسمی با حضور معاون استاندار فارس طرح آبرسانی به شهر فیروزآباد (فارس) در مدار بهره برداری قرار گرفت.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس همزمان با ایام ا... دهه ی پر فروغ فجر و گرامیداشت یاد و خاطر فجر آفرینان انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور دکتر قاسم پور معاون توسعه ی مدیریت و منابع استانداری فارس ، مهندس محمد علی قلندری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس ، علوی فرماندار شهرستان فیروزآباد و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان و شورای اسلامی شهر فیروزآباد طرح آبرسانی به شهر فیروزآباد در مدار بهره برداری قرار گرفت .

بنابراین گزارش در این مراسم دکتر قاسم پور معاون استاندار فارس در سخنانی ایام دهه ی فجر را یاد آور روزهای حماسه آفرینی ملت ایران و نشان صلابت دلاور مردان شهید این آب و خاک عنوان و یاد آور شد : دهه ی پر فروغ فجر یادگاری عزیز از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب است و برماست که تا پای جان از آن حراست و صیانت کنیم .وی عرصه ی سقایت را عرصه ی خدمت بی منت و خدا پسندانه عنوان کرد و اظهار داشت: از تمامی دست اندرکاران اجرایی این طرح که با زحمات شبانه روزی آن را آماده ی بهره برداری کرده اند سپاسگزارم .

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است در این مراسم مهندس محمد علی قلندری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس نیز طی بیاناتی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی به بیان مشخصات فنی طرح مورد بهره برداری پرداخت و اظهار داشت : طرحی که امروز به میمنت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد آغاز بهره برداری از آن هستیم شامل حفر ، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه و اجرای 400 متر خط انتقال آب با استفاده از لوله های پلی اتیلن با قطر225 میلیمتر می باشد که با صرف اعتباری بالغ بر22500 میلیون ریال به مرحله ی بهره برداری رسیده است . وی تعداد خانوار بهره مند از این طرح آبرسانی را 1200خانوار عنوان و افزود : امیدوارم این طرح آبرسانی که حاصل مساعدتهای مسئولین دولت گرامی و تلاش شبانه روزی سقایان مردم در شرکت آب و فاضلاب استان فارس بوده است بر مردم فیروزآباد مبارک باشد .

بنابراین گزارش در ادامه ی این مراسم مهندس علوی فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، این ایام را روزهای بر شمردن افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطر خالقان و حماسه آفرینان انقلاب عنوان نمود . وی در ادامه با پرداختن به مسائل آبرسانی به مردم شهرستان فیروزآباد ضمن تجلیل از اقدامات موثر شرکت آب و فاضلاب استان فارس در این شهرستان ، لزوم اجرای طرح های بلند مدت و میان مدت آبرسانی را یادآور گردید و در خصوص همکاری با شرکت آبفا فارس در جذب اعتبار و اجرای پروژه ها قول مساعد داد .

گفتنی است همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی شرکت آبفا استان فارس از 7 طرح و پروژه آبرسانی خود در 7 شهر استان را به بهره برداری می رساند .

تصاویر
  • همزمان با دهه پرفروغ فجر طرح آبرسانی به شهر فیروزآباد (فارس) بهره برداری رسید
  • همزمان با دهه پرفروغ فجر طرح آبرسانی به شهر فیروزآباد (فارس) بهره برداری رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری