X
زنگ آب در دبستان دخترانه مجتهده امین شهر کرمان نواخته شد

 زنگ آب در دبستان دخترانه مجتهده امین شهر کرمان نواخته شد

به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از آب،زنگ آب با شعار «نجات آب نجات زندگی» به صورت نمادین در دبستان دخترانه مجتهده امین شهر کرمان نواخته شد.
شنبه، 19 بهمن 1398 | Article Rating

حسین غفاری مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: پیام نواختن زنگ آن در مدارس ،مصرف بهینه آب است که با توجه به تعداد زیاد دانش‌ آموزان و اولیای مدارس و خانواده‌های آنها، جمعیت بزرگی را به عنوان مخاطب پیام در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این برنامه، آموزش مدیریت مصرف آب و روش‌های بهینه مصرف به دانش‌آموزان و همچنین افزایش شناخت آن‌ها از وضعیت منابع آب استان است گفت : قصد داریم با برگزاری این مراسم سطح آگاهی کودکان را در ارتباط با نقش و اهمیت آب در زندگی افزایش دهیم و آن‌ها را با مفاهیم صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف آب بیشتر آشنا کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان در ادامه عنوان کرد: هدف از  آموزش‌ فرهنگ صحیح آب در میان دانش آموزان  و نیز اجرای برنامه زنگ آب انتقال فرهنگ صرفه جویی بین دانش آموزان و  بدنبال آن دیگر افراد جامعه است  چرا که  صرفه جویی در آب و درست مصرف کردن آن از اهمیت وضرورت خاصی برخوردار است و باید این موضوع حیاتی در طول سالهای آموزش مورد توجه قرار گیرد. 

وی در ادامه با بیان این مطلب که اجرای این برنامه به صورت مستمر و در شهرستان های مختلف استان اجرا می شود ،افزود : قصد داریم با برگزاری این جشنواره سطح آگاهی کودکان را در ارتباط با نقش و اهمیت آب در زندگی افزایش دهیم و آن‌ها را با مفاهیم صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف آب بیشتر آشنا کنیم.

شایان ذکر است؛ در این مراسم که دوتن از مدیران مدیریت آبفا شهرستان کرمان نیز حضور داشتند، برپایی نمایشگاه  نقاشی، اجرای مقاله و شعر در رابطه با موضوع آب توسط دانش آموزان،اهداء جوایز و کتاب با موضوع صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان از دیگر برنامه های مهیج این مراسم بود .

تصاویر
  • زنگ آب در دبستان دخترانه مجتهده امین شهر کرمان نواخته شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری