X
برگزاری همایش بصر 4 در استان خوزستان
با حضور فرماندهان بسیج صنعت آب کشور:

 برگزاری همایش بصر 4 در استان خوزستان

چهارمین دوره از همایش بصیر با حضور فرماندهان بسیج صنعت اب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در استان خوزستان برگزار شد.
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 | Article Rating

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور در چهارمین دوره از همایش فرماندهان بسیج صنعت آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در استان خوزستان گفت: بسیج نامی مقدس است که در سایر مسایل کشور و استان نقشی کلیدی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ادامه داد: وحدت مردم در کنار بسیجیان با روحیه جهادی ذاتی که در آن وجود دارد، همواره در مشکلات و بحران ها بیشتررین تاثیر را داشته اند.

وی اظهار کرد: بحران سیل در فروردین ماه سالجاری بخوبی نشان داد که بسیجیان و روحیه بسیجی که در دل مردم وجود دارد، تا چه اندازه پر اهمیت و کارگشا بوده و هست.

امام جمعه اهواز با اشاره به لزوم رعایت روحیه جهادی و بسیجی در مسوولین و مدیران نظام گفت: زندگی ساده برای بسیجیان یک اصل است، زندگی ساده مدیران و مسوولین از حسرت قشر ضعیف جامعه جلوگیری می کند.

در ادامه فرمانده بسیج صنعت آب و فاضلاب کشور در چهارمین دوره از همایش بصیر که با حضور کلیه فرماندهان بسیج شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در محل سالن همایش های مجموعه نیشکر اهواز برگزار شد با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی و تربیت نیروی انسانی توانمند و موثر اظهار کرد: انقلابی که با رمز نام خدا آغاز شد، با نام خدا به پیروزی رسید و با نام خدا در سرتاسر دنیا رو به گسترش است.

کریم محرمی راد ادامه داد: هر فرد، هر جامعه، هر کشور و هر سازمان تحت هچ شرایطی نمی تواند رشد کند مگر آنکه از 2 اصل علم و اخلاق در سطح بالا و مطلوب برخوردار باشد.

مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفا کشور با اشاره به مضمون بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی بهترین تحلیل از بیانیه گام دوم انقلاب است که می بایست مورد تبیین مدیران، کارشناسان و مسوولین کشوری و استانی قرار گیرد.

محرمی راد با اشاره به لزوم رویکرد تخصصی در به ثمر رساندن اهداف شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور گفت: 4 محور نیروی انسانی، اقتصاد آب، محیط زیست و مباحث اجتماعی بصورت الزامی باید بصورت تخصصی مورد توجه مسوولین و مدیران صنعت آبفا کشورر قرار گیرند.

در این همایش معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: تا کنون 4 استان تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اصفهان یکپارچه شده اند و احکام مدیران عامل آنها نیز صادر شده است.

رضا گیاهی ادامه داد: طرح یکپارچگی قطعی است و به مرور به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه بیش از 70 هزار نیرو تحت پوشش شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور قرار دارند گفت: از این تعداد، 25 هزار نفر تحت عنوان قراردادهای رسمی و 45 هزار نفر تحت عنوان نیروهای قرار معین، طرحی و شرکتی و پیمانکاری هستند.

گیاهی بیان کرد: روحیه جهادی و بسیجی در کلیه کارکنان شرکت های آبفا شهری و روستایی وجود دارد که به هنگام بحران که نمونه بارز آن وقوع سیلاب در استان خوزستان، استان گلستان و سیستان و بلوچستان نمو پیدا کرد.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یادآور شد:ما مدیران و مسوولین صنعت  باید در ذهن خود داشته باشیم که باید کلیه اعمال و تصمیم گیری ها بر اساس همان روحیه جهادی و بسیجی باشد و مبادا به گونه ای تصمیم گیری شود که چهره زیبا و مقدس جهادگری و بسیجی گونه دچار خدشه شود.

در پایان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و آموزشی برای رعایت الگوی مصرف بصورت جدی در سطح کشور برگزار خواهد شد گفت: آموزش مدیرت مصرف بانوان و بویژه زنان خانه دار اولین اقدامی است که در برنامه های آموزشی تدوین شده مد نظر قرار گرفته است.

محمد خلیلی پیر ادامه داد: در برنامه ریزی های انجام شده آموزش بیش از 500 هزار نفر از زنان خانه دار در سطح کشور در مد نظر قرار گرفته است که در این طرح بسیج شرکت های آب و فاضلاب نیز با روابط عمومی ها همکاری خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به تاثیر بسیج و با توجه به فعالیت های جهادی که همواره بسیج صنعت آبفا کشور داشته است، در سایر طرح های فرهنگی و آموزشی باید از این ظرفیت بهره گرفت تا در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب کارهای ترویجی انجام دهند.

خلیلی پیر با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی باید با توجه به اصول دینی انجام پذیرد گفت: از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود باید استفاده کرد تا برنامه های فرهنگی و آموزشی بر اساس دین و در راستای تاثیر گزاری در اصلاح الگوی مصرف انجام شود.

تصاویر
  • برگزاری همایش بصر 4 در استان خوزستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری