X
تعویض 940 کنتورخراب در امور آب و فاضلاب شیروان در استان خراسان شمالی

 تعویض 940 کنتورخراب در امور آب و فاضلاب شیروان در استان خراسان شمالی

سرپرست امور آب و فاضلاب شهر شیروان از تعویض 940کنتور خراب آب شرب شهروندان شیروان در سال 96 خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 21 فروردین 1397 | Article Rating
 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، مهندس امید عباس پور سرپرست امور آب و فاضلاب شیروان گفت: به منظور کاهش آب بدون درآمد، جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین در سال 96 تعداد940 دستگاه کنتور خراب مشترکین بصورت رایگان تعویض گردیده است.

وی با اشاره به اینکه کنتور های خراب و انشعابات فرسوده و غیر مجاز از مهمترین عوامل هدر رفت آب در شرکت می باشند ، اظهار کرد: تعویض کنتور های خراب ، شناسایی و بازسازی انشعابات فرسوده و قطع انشعابات غیر مجاز از اهداف اصلی این امور می باشد که در همین راستا در سال 96 تعداد 940 دستگاه کنتور خراب تعویض و515 رشته انشعاب فرسوده  نیز بازسازی گردید.

مهندس عباس پور افزود: به صفر رساندن کنتور های خراب در شهر از برنامه های امور می باشد اما چون در هر دوره از قرائت بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابراین،تعویض کنتور امری مستمر و دائمی است.

وی یادآور شد: تعویض کنتور های خراب علاوه بر اینکه از پرت بیشتر از اندازه آب و اثرات منفی آن برتاسیسات  آب رسانی جلوگیری می کند ، شرایط لازم جهت کنترل مصرف وخدمات رسانی شایسته تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می نماید.
تصاویر
  • تعویض 940 کنتورخراب در امور آب و فاضلاب شیروان در استان خراسان شمالی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری