X
نشست هم انديشي مسئولان امور فرهنگي و ديني شرکت هاي آبفا در مشهد برگزار شد
با میزبانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی؛

 نشست هم انديشي مسئولان امور فرهنگي و ديني شرکت هاي آبفا در مشهد برگزار شد

نشست هم انديشي مسئولان امور فرهنگي و ديني شرکت هاي آب و فاضلاب کشور در مشهد و با میزبانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی برگزار شد.
جمعه، 04 بهمن 1398 | Article Rating

در این  نشست مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تشکيل کميته نظام نامه ساماندهي امور فرهنگي در وزارت نيرو خبرداد و اظهار کرد: اين کميته با 5 عضو وظيفه بازنگري فعاليت هاي فرهنگي در وزارت نيرو را برعهده دارد.
وي در همين رابطه با اشاره به تشکيل 5 نشست توسط کميته بازنگري،  از مسئولان امور فرهنگي و ديني شرکت هاي آب و فاضلاب کشور خواست با توجه به تشکيل سه جلسه ديگر تا پايان سال جاري رهنمودها ، ديدگاه ها ، نظرات و پيشنهادهاي خود را براي استفاده در تغييرات نظام نامه به کميته بازنگري ارائه دهند.
 دراين نشست که به ميزباني شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي برگزار شد سرپرست امور فرهنگي و ديني وزارت نيرو هم با بيان چند تذکر به مسئولان امور فرهنگي و ديني ، آنان را به زمان شناسي، خودسازي و سعه صدر در انجام فعاليت ها فراخواند و اظهار داشت: رفتاردرست ما در عرصه فرهنگي به جذب حداکثري منجر خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين قرنفولي از فرهنگ به عنوان يک امر سيال نام برد که دائم در حال تغيير است .
به گفته وي برنامه هاي فرهنگي و ديني بايد به روز و بر اساس نيازهاي کارکنان و خانواده هاي آنان تعريف شود.
در ادامه مديرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي از خدمت رساني شرکت هاي آبفاي شهري و روستايي به دو هزار و 500روستا و 76شهر خبرداد و با اشاره به  وجود کمبود اعتبارت عمراني خاطر نشان کرد: تلاش شبانه روزي همکاران آبفا در سقايي بيش از سه ميليون جمعيت شهري و روستايي نشات گرفته از مکتب اسلام است.
سيد ابراهيم علوي با بيان اينکه در شرايط جنگ اقتصادي قرار داريم تاکيد کرد: با توجه به آموزه هاي جهادي ياد گرفتيم در سنگر آب و فاضلاب نبرد کنيم.
سپس شرکت کنندگان در جلسه به طرح پرسش ها خود پرداختند که به آن ها پاسخ داده شد.
در پايان ضمن ارائه برنامه ها و سياست هاي فرهنگي و ديني وزارت نيرو و  شرکت مهندسي ،  به 25 نفر از مسئولان فرهنگي و ديني شرکت هاي آب و فاضلاب لوح شايسته تقديراهداء شد.

 

تصاویر
  • نشست هم انديشي مسئولان امور فرهنگي و ديني شرکت هاي آبفا در مشهد برگزار شد
  • نشست هم انديشي مسئولان امور فرهنگي و ديني شرکت هاي آبفا در مشهد برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری