X
570 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان کهنوج به مجاز تبدیل شد

 570 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان کهنوج به مجاز تبدیل شد

طی دو ماه 722 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان کهنوج شناسایی شد که از این تعداد 570 فقره پس از طی مراحل قانونی به مجاز تبدیل شد.
یکشنبه، 15 دی 1398 | Article Rating

حامد یوسف زاده مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج گفت: با توجه به هدر رفت آب از طریق انشعاب‌ های غیرمجاز، استفاده غیراصولی آب شرب برای مصارف غیر ضروری، طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز در حال انجام است.

وی افزود:شناسایی و تبدیل انشعابات غیرمجاز سهم بسزایی در جلوگیری از مصارف بی رویه و در نهایت مدیریت منابع محدود آبی خواهد داشت چرا که اگر مردم برای مصارف خود هزینه پرداخت کنند به طور قطع در نحوه مصرف تجدید نظر کرده و از امور غیر ضروری نظیر شستشوی خودرو، خیابان و غیره خودداری خواهند کرد.

یوسف زاده تصریح کرد: در همین راستا طی آبان و آذر امسال ۷۲۲ فقره انشعاب غیر مجاز آب در کهنوج و توابع (رودبار جنوب، فاریاب، قلعه گنج و زهکلوت) شناسایی شد که از این تعداد، 570 فقره پس از طی مراحل قانونی به مجاز تبدیل شد.

مدیر امور آبفا شهرستان کهنوج در پایان از شهروندان خواست به منظور مدیریت صحیح منابع، جلوگیری از هدررفت و مصارف بی رویه توسط افرادسودجو،در صورت مشاهده هرگونه تخلف در شبکه توزیع آب،مراتب را به صورت حضوری و یا با شماره تلفن 122 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم نسبت به جمع آوری و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

تصاویر
  • 570 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان کهنوج به مجاز تبدیل شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری