X
حضور شرکت آبفا خراسان شمالی در جشنواره دستاورد های پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور

 حضور شرکت آبفا خراسان شمالی در جشنواره دستاورد های پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور

جشنواره دستاورد های پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور در روز های 24 و 25 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد که شرکت آب خراسان شمالی نیز با تجهیز یک باب غرفه به دستاوردهای پژوهشی خود در این جشنواره شرکت کرد.
شنبه، 07 دی 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای خراسان شمالی، اردکانیان وزیرنیرو در مراسم افتتاحیه این جشنواره خواستار ورود پژوهشگران به عرصه مدیریت مصرف شد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع لازم است پژوهشگران در خصوص ایجاد کشوری تاب آورتر، ساخت آینده ای مطمئن تر برای فرزندان این سرزمین و مصرف مناسب منابع  به پژوهش بپردازند.

وی بر لزوم توجه جدی به موضوع تاب آوری جامعه در عرصه های مختلف تاکید کرد و  افزود: در این زمینه پرداختن به مسئله مدیریت مصرف به عنوان ضرورتی تام و تمام یکی از الزامات موفقیت در ارتقای تاب آوری کشور است.

غلامحسین ساقی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب خراسان شمالی نیز در مورد دستاورد های پژوهشی این شرکت گفت: هفته پژوهش زمان مناسبی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی شرکت های آب و فاضلاب می باشد که درآن پژوهشگران این صنعت با ارائه آخرین دستاورد های خود زمینه ارتقاء خدمات رسانی بهتر و نوین را به شهروندان فراهم می نمایند.

وی افزود: در این زمینه شرکت آب فاضلاب خراسان شمالی در راستای تعامل با دانشگاهها و مراکز علمی و پِژوهشی استان زمینه مشارکت پژوهشگران را در این صنعت فراهم آورده است.

مهندس ساقی خاطرنشان ساخت: این شرکت  با ارائه 16 طرح  پژوهشی که شامل پایان نامه و اختراع می باشد در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشورکه در24 و 25 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار گردید حضور یافت و دستاورد های پژوهشی خود را در معرض دید مسئولین ، شرکت های سرمایه گذار ، کارخانجات و علاقمندان قرارداد .

گفتنی است: دراین نمایشگاه مدیران عامل شرکت های مادر تخصصی وزارت نیرو، معاونین و کارشناسان و بسیاری از محققان و صاحب نظران حوزه آب، از غرفه شرکت آبفای خراسان شمالی بازدید نمودند .

تصاویر
  • حضور شرکت آبفا خراسان شمالی در جشنواره دستاورد های پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری