X
ارائه دستاوردهای شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران در نمایشگاه هفته پژوهش

 ارائه دستاوردهای شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران در نمایشگاه هفته پژوهش

دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور ارائه شد.
شنبه، 30 آذر 1398 | Article Rating

نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و برق روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه جاری و همزمان با هفته پژوهش به منظور ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های صنعت آب برق و انرژی کشور در محل پژوهشگاه نیرو برپا شد و در این رویداد بیش از ۳۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپی، ۵۰ شرکت آب و آبفا، ۴۰ شرکت تولید، توزیع و انتقال برق، ۱۰ شرکت خصوصی و ۱۰ دانشگاه و پژوهشگاه به ارایه آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران نیز به همراه سایر شرکت‌های زیرمجموعه آب و فاضلاب استان تهران در غرفه واحدی به ارایه فناوری‌های پژوهشی خود در این نمایشگاه پرداخت.

قطعه زانویی انعطاف‌پذیر و طرح سنجش لحظه‌ای کیفی آب دستاوردهای مهم پژوهشی شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران بودند که در این نمایشگاه ارایه شدند.

برای حضور شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران در این نمایشگاه دفتر پژوهش و بهبود بهره‌وری از معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، معاونت مالی و پشتیبانی، مدیر امور اداری و خدمات، معاونت بهره‌برداری، حراست، روابط عمومی  و مدیریت ناحیه ۳ این شرکت همکاری کردند.

در جریان برگزاری این نمایشگاه، "احمد سیاحی" مدیرکل دفتر تحقیقات، فناوری اطلاعات و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، "سیدعلی خاتمی" مدیر دفتر مدیرعامل، "ابراهیم یزدی‌یان" معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و "سیدعلیرضا ساداتی‌فرد" معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران و "علیرضا کارگری" مدیر عامل آبفای منطقه یک از دستاوردهای شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران بازدید کردند.

تصاویر
  • ارائه دستاوردهای شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران در نمایشگاه هفته پژوهش
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری