X
برگزاری مانور آموزشی_ تمرینی شورای مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه مركزی جنوب كشور
به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

 برگزاری مانور آموزشی_ تمرینی شورای مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه مركزی جنوب كشور

نشست مانور تمرینی با حضور جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار و محمدی تبار مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری، مدیران عامل شرکت آبفا،توزیع نیروی برق و مدیران پدافند غیرعامل صنعت آب و برق شش استان منطقه مرکزی جنوب برگزار شد.
چهارشنبه، 27 آذر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز نشست مانور تمرینی  با حضور جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار و محمدی تبار مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری،مدیران عامل شرکت آبفا،توزیع نیروی برق و مدیران پدافند غیرعامل صنعت آب و برق شش استان منطقه مرکزی جنوب برگزار شد.
جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد:این موضوع در شرکت های تابعه وزارت نیرو از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی افزود: تقویت تاسیسات زیربنایی و تامین آب و برق پایدار باید در اولویت شرکت های خدمات رسان قرار گیرد.
در ادامه نیز فیض اله پاسره با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب در حوزه شهری و روستایی تدابیر ویژه برای لحاظ کردن آیتم های پدافند غیرعامل را به کار بسته است و البته تا رسیدن به نقطه مطلوب جای کار بیشتری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: انجام مطالعات راهبردی در زمینه پدافند غیرعامل از اهمیت بالایی برخوردار است.
پاسره افزود: در این مانور آموزش های لازم قبل از بحران، احصا ظرفیت های استان، آشنایی  مدیران و کارشناسان دفاتر بحران و پدافند غیرعامل استان های معین با یکدیگر از اهداف این مانور خواهد بود.
  است.
در ادامه نیز جلال جهانبخشی معاون دفتر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نیرو اظهار کرد: باید با در نظر گرفتن اهمیت پدافند غیرعامل به سمت کمترین زمان در مدیریت حادثه حرکت کنیم.
جهانبخشی افزود: برای تحقق این موضوع باید آسیب پذیری ها مطالعه شود.
وی تاکید کرد: انجام مطالعات مدیریت بحران با اولویت مراکز آسیب پذیر باید و بدون تاخیر انجام گیرد.
وی از مدیران شرکت های تابعه وزارت نیرو خواست تا نسبت به مباحث مطالعاتی و آموزشی در حوزه مدیریت بحران با جدیت بیشتری وارد شوند.

تصاویر
  • برگزاری مانور آموزشی_ تمرینی شورای مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه مركزی جنوب كشور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری