X

 برگزاری کارگاه آموزشی کنترل کیفیت آب ویژه آبداران آبفار سبزوار

کارگاه آموزشی کنترل کیفیت آب شرب ویژه آبداران آبفار سبزوار در راستای ارتقاء دانش آنان در خصوص مباحث کنترل کیفی و مدیریت مصرف برگزار شد.
یکشنبه، 24 آذر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر آبفار سبزوار در این خصوص گفت: حفظ و حراست از منابع آبی، مراقبت از مخازن، راهبری مستمر و دقیق سامانه کلرزن، راهبری شبکه توزیع آب شرب و ارائه خدمات به مشترکین و جذب حداکثری درآمد از مهمترین اقداماتی است که یک آبدار لازم است در حدود وظایف خود به آنها آشنا و به شکل صحیح آن انجام دهد.

مسئول کنترل کیفی آبفار سبزوار نیز بیان کرد: در این کارگاه به مباحث کاربردی در حیطه وظایف آبداران پرداخته شد که از مهمترین آنها می توان به اصول و مبانی کنترل کیفیت آب شرب، چگونگی تعامل با خانه های بهداشت، راهبری مستمر دستگاه های کلریناتور، رفع سریع نشتی، اتفاقات و اهمیت کلرسنجی دقیق روزانه و نحوه تکمیل فرمهای مربوطه اشاره کرد.

گفتنی است، 128 روستا با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر و  و در قالب 29475 مشترک از خدمات امور آب و فاضلاب روستایی سبزوار برخوردار می باشد که مجموعه تعاونی آبداران با  43 نفر آبدار عهده دار عملیات راهبری و نگهداری از تاسیسات آب شرب در روستاهای این شهرستان است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری