X
رفع 690 مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال
مدیر امور آبفار شهرستان تویسرکان عنوان کرد؛

 رفع 690 مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال

مدیر امور آّب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان از رفع 690 مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب روستاهای شهرستان تویسرکان در هشت ماهه گذشته خبر داد.
پنجشنبه، 21 آذر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛محمدالوندی ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در سال جاری؛گفت: در همین راستادر زمینه تعمیر و بازسازی مخازن، موفق به تعمیر و بازسازی مخازن روستاهای آرتیمان و قشلاق پوست شوران و تعمیر مخزن روستا و ایستگاه پمپاژ روستای باباپیرعلی شدیم.

وی با بیان اینکه درابتدای سال جاری؛ اجرای پروژه مجتمع فتح آباد به منظور تامین آب شرب روستاهای فتح آباد، حاجی تو و یعقوب آباد آغاز شد؛ عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون؛ ساخت مخزن ایستگاه پمپاژ و فنس کشی و اجرای 3 هزار و 500 متر 3500 خط پمپاژ و خط برق ایستگاه پمپاژ فتح آباد نیز عملیاتی شد.

الوندی همچنین با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری در زمینه اجرای پروژه های تامین آب شرب ، حفر و تجهیز چاه، لایروبی چشمه و قنوات شهرستان تویسرکان اقدام به حفاری دو حلقه چاه در روستاهای گشانی و آرزووج نمودیم؛ خاطرنشان کرد: در همین رابطه پس از کول گذاری، چاه به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه بهسازی چشمه پایین دست روستای گشانی نیز عملیاتی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه اجرای شبکه ، خطوط انتقال و تعویض شبکه نیز توضیح داد: در حال حاضر، تعویض شبکه و خطوط انتقال روستاهای قلقل و کهنوش در دست اقدام است ضمن اینکه تا کنون 8 هزار متر خطوط شبکه و 3 هزارو500 متر خطوط انتقال چشمه روستای قلقل و 6 هزار متر خطوط شبکه و 5 هزار متر خطوط انتقال روستای کهنوش تعویض شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان همچنین به تعویض خطوط شبکه روستای تقی آباد به طول 3 هزارمتر ، اجرای خط انتقال روستای رودآور به طول 2 هزارو 700 متر و تعویض خط پمپاژ و انتقال روستای آریکان به منظور ارتقاءکیفیت آب شرب روستا خبر داد.

وی در ادامه از حفاری قنات و تعویض لوله های چشمه روستای شهرستانه در راستای ارتقاء سیستم آبرسانی در سال جاری خبر داد و گفت: همچنین در روستای "جرا " اقدام به بهسازی 3 دهنه چشمه ، اجرای 1200 متر خط پمپاژ و 4 هزار متر خط انتقال چشمه های روستای جرا و همچنین اجرای 4 هزارمتر خط چشمه روستای سهام آباد نمودیم.

مهندس الوندی همچنین  ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه اصلاح شبکه عنوان کرد: در همین رابطه اقدام به اصلاح  شبکه به طول1200 متر در روستای سیدشهاب، 4 هزارمتر در روستای فریازان، 300 متر در روستای باباپیرعلی، 600 متر در روستای باباپیر، 200 متر در روستای آرزووج و 800 متر  درروستای کریم آباد نمودیم.

وی در نهایت با تاکید بر اینکه ارتقاء سیستم آبرسانی همواره در دستور کار  شرکت آب و فاضلاب روستایی می باشد؛ بیان کرد: همچنین طی هشت ماهه گذشته در راستای ارتقاء سیستم آبرسانی و کیفیت آب شرب، اقدام به نشتی یابی و تعمیر 690 مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال و پمپاژ نمودیم که ازین تعداد 65 مورد مربوط به نشتی های خطوط انتقال و پمپاژ روستاها بوده است.

تصاویر
  • رفع 690 مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری