X
توصیه سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به رعایت صرفه جویی در مصرف آب

 توصیه سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به رعایت صرفه جویی در مصرف آب

دوشنبه، 20 فروردین 1397 | Article Rating

مهندس مظاهری در مصاحبه با خبر سیمای ایلام گفت: امسال کمبود بارش باران نگرانی‌هایی را در حوزه تأمین آب شرب ایجاد کرده است اما با برنامه هایی که برای جلوگیری از کمبود آب در استان داریم امیدواریم با رعایت مردم و مدیریت مصرف بتوانیم تابستان را بدون قطعی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: باید همواره در نظر داشته باشیم که منابع تامین آب محدود است و صرفه جویی در مصرف آب در طول سال و تمام فصل ها ضروری است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب افزود: به رغم اینکه همه ساله به مشترکین آب در استان ایلام افزوده می شود و از طرفی کاهش بارندگی کمبود منابع آبی را رقم زده است اما با این وجود با تلاش مسئولان امر در شرکت آبفا استان ایلام در تمام روزهای سال آب شرب مردم تأمین گردیده است البته در فصول گرم سال برخی از مناطق با افت فشار آب روبرو می شوند که این امر هم با مصرف بهینه آب از سوی مشترکین برطرف می گردد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از هدر رفت آب از طریق انشعابات غیرمجاز صورت می‌گیرد افزود: به طور متوسط، در هر انشعاب غیرمجاز حدود چهار برابر حالت مجاز آب مصرف می‌شود .

وی افزود: این امر ضمن ایجاد معضلات بهداشتی آب، موجبات اختلال در خدمات رسانی مستمر و مطلوب به شهروندان و ایجاب ضرورت می نماید در راستای توزیع عادلانه آب و جلوگیری از ورود هر نوع آلودگی به شبکه آبرسانی،امر شناسایی انشعابات غیر مجاز و قانونی نمودن آنها با جدیت و تلاش موثر پیگیری شود.

 

تصاویر
  • توصیه سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به رعایت صرفه جویی در مصرف آب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری