X
 برگزاری همایش بیوتروریسم و تهدیدات بیولوژیک در آبفار مازندران

  برگزاری همایش بیوتروریسم و تهدیدات بیولوژیک در آبفار مازندران

کارگاه آموزشی یک روزه با محوریت بیوتروریسم و تهدید ات آب شرب با حضور مدیران امور و مسئولین شرکت آبفار استان در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.
یکشنبه، 26 آبان 1398 | Article Rating

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ؛ در این جلسه مهندس نعمتی رئیس اداره بحران ، بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت ضمن تشریح خطرات بیوتروریسم در آب آشامیدنی و ارایه راهکارهای اصولی در راستای جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی اظهار داشت: ضروری است هماهنگی های لازم جهت همگرایی در راستای مهار این پدیده و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد .

وی ضمن بررسی نقاط ضعف و چالش های محتمل در حوزه آب شرب روستاها و ارائه راهکارهای مبازره با پدیده بیوتروریسم و پیشگیری برای عوامل اجرایی و مدیران امور آبفار شهرستانها بر گسترش آموزش و آشنایی همه عوامل اجرایی با خطرات و تاکید بر آگاه سازی در این زمینه گفت: با پیشرفت روزافزون دانش، تهدیدات نیز ارتقاء یافته و رصد و پایش تهدیدات نوین از مهمترین اهداف پدافند غیرعامل است.
در ادامه مهندس میثم صلواتی رئیس اداره نگهداری شرکت طی سخنان کوتاهی، آمادگی تمامی نیرو ها و عوامل اجرایی شرکت را ضروری خواند و گفت: هدف دشمن در استفاده از عوامل بیولوژیک و یا محصولات آن، ایجاد رعب ، هراس و چالش در اهداف انسانی است لذا باید با آگاهی کامل در راه دستیابی به اهدافمان تلاش کنیم.
در پایان این جلسه آقای مهندس محمدزاده معاون نظارت بر بهره برداری شرکت ضمن بیان اهمیت مطالعات و اجرای پروژه های پدافند غیرعامل از خدمات و تلاش های نیروهای ذیربط در این بخش قدردانی کرد.

 

تصاویر
  •  برگزاری همایش بیوتروریسم و تهدیدات بیولوژیک در آبفار مازندران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری