X
شرکت آبفا کردستان در حوزه اقامه نماز  شایسته تقدیر شناخته و تجلیل شد
در همایش پیش اجلاس استانی نماز؛

 شرکت آبفا کردستان در حوزه اقامه نماز شایسته تقدیر شناخته و تجلیل شد

شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان بر اساس اعلام هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان شایسته تقدیر شناخته شد و طی مراسمی به همین مناسبت از مدیرعامل شرکت آبفا استان تقدیر بعمل آمد.
شنبه، 25 آبان 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان همایش پیش اجلاس استانی نماز روز شنبه 25 آبان ماه در سالن همایش امام خمینی آموزش و پرورش استان برگزار شد که با توجه به بررسی های هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز، شرکت آبفا کردستان به جهت فعالیت گسترده در ترویج فرهنگ اقامه نماز شایسته تقدیر شناخته شد و به همین مناسبت از مدیرعامل شرکت آبفا استان تقدیر به عمل آمد.

 در متن این لوح آمده است:

بر اساس بررسی و اعلام نتیجه هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز، عملکرد شرکت آبفا کردستان شایسته تقدیر است.

با عنایت به اینکه این موفقیت مرهون تلاش کارکنان و مدیران آن دستگاه بویژه جنابعالی به عنوان رئیس شورای اقامه نماز می باشد از برنامه ریزی و تلاش ارزشمند شما در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر و تشکر می کنیم و از خدواند متعال مزید توفیقات مستمر به ساحت مقدس نماز را برایتان مسئلت می نمایم.

گفتنی است شرکت آبفا کردستان همواره اهتمام جدی به برپایی نماز در تمامی سطوح و امور تابعه در شهرهای مختلف استان دارد و تلاش می کند با انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه نسبت به گسترش فرهنگ نماز اقدام نماید.

تصاویر
  • شرکت آبفا کردستان در حوزه اقامه نماز  شایسته تقدیر شناخته و تجلیل شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری