X
سمینار آموزشی نقش زنان در مدیریت مصرف آب با حضور بانوان خانه دار  شهر کوار برگزار شد

 سمینار آموزشی نقش زنان در مدیریت مصرف آب با حضور بانوان خانه دار شهر کوار برگزار شد

سمینار آموزشی نقش زنان در مدیریت مصرف آب با حضور جمعی از اعضای کمسیون امور بانوان ، مربیان مدارس ابتدایی و بانوان خانه دار شهر کوار برگزار و اصول و روش های کاربردی صرفه جویی در مصرف آب ارائه شد.
شنبه، 18 آبان 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، طی یک سمینار آموزشی با عنوان نقش زنان در مدیریت مصرف آب با حضور سیدعلی خلیلی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان فارس، رئیسی معاون فرماندار شهرستان کوار ، نعمت الله حسینی مدیر امور آبفا شهرستان کوار و جمعی از اعضای کمسیون امور بانوان، مربیان مدارس ابتدایی و بانوان خانه دار این شهرستان برگزار و اصول و روش های کاربردی صرفه جویی در مصرف آب به شرکت کنندگان ارائه گردید.

این گزارش حاکی است در کارگاه آموزشی مذکور که به همت امور آبفا شهرستان کوار، با همکاری فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، رئیسی طی بیاناتی با اشاره به تأثیر فعالیتهای فرهنگی آموزشی در حوزه ی مدیریت مصرف آب ، نقش و جایگاه آب را به عنوان یک کالای استراتژیک و محوری در توسعه هر شهرستان انکار ناپذیر توصیف نمود و از مردم و مسئولین خواست با برنامه ریزی اصولی و مدیریت مصرف قدر این نعمت الهی را بیش از پیش بدانند و در حفظ منابع آب بکوشند.وی با اشاره به تأثیر زنان در مدیریت مصرف آب، خواستار مشارکت همه ی بانوان در مصرف بهینه ی آب و اشاعه ی فرهنگ صرفه جویی در مصرف این گوهر حیات بخش شد. بنا بر همین گزارش در ادامه این گارگاه آموزشی  سید علی خلیلی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس با ارائه مطالبی در خصوص ارزش و جایگاه آب و با تأکید بر لزوم مدیریت مصرف این ماده ی ارزشمند تصریح کرد: شرایط و وضعیت آب در کشور و استان به گونه ای است که می طلبد با فرهنگ سازی و ترویج اصول صرفه جوئی در جامعه و نیز احساس مسئولیت تک تک شهروندان فهیم در استان، صرفه جویی لازم صورت بگیرد تا بتوانیم از وضعیت تنش زای کنونی عبور کنیم و خدمات مطلوب آبرسانی را استمرار بخشیم. وی تصریح کرد: یکی از اقشاری که می توانند نقش به سزایی در مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در مصرف آن داشته باشند بانوان جامعه به ویژه زنان خانه دار می باشند. وی وضعیت کنونی منابع آب را بسیار حساس توصیف و خواستار مشارکت همگانی برای مدیریت مصرف آب و مصرف بهینه ی آن شد. خلیلی در پایان ضمن یاد آوری و اشاره به کاربردی ترین اصول و روش های صرفه جویی در مصرف آب خاطر نشان کرد: به یاد داشته باشیم منابع خدادادی آب، میراث آیندگان است و امانتی است نزد ما که باید به نسلهای آینده بسپاریم. ما در مقابل نسلهای آینده مسئولیم.

این گزارش می افزاید در سمینار مذکور نعمت الله حسینی مدیر امور آبفا شهرستان کوار نیز طی بیاناتی به ارائه ی گزارش عملکرد این امور به منظور گذر از بحران کم آبی در  این شهر طی ماه های اخیر پرداخت و ابراز امیدواری کرد، با همکاری متقابل مردم و مسئولین شاهد وضعیت به مراتب بهتری در حوزه ی آب شرب شهر کوار باشیم..

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علاوه بر توزیع بروشور های آموزشی اصول مصرف بهینه ی آب در خانه و خانواده، جوایزی نیز به تعدادی از بانوان شرکت کننده  اهداء گردید.

تصاویر
  • سمینار آموزشی نقش زنان در مدیریت مصرف آب با حضور بانوان خانه دار  شهر کوار برگزار شد
  • سمینار آموزشی نقش زنان در مدیریت مصرف آب با حضور بانوان خانه دار  شهر کوار برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری