X
سرپرست امور آبفا شهرستان کهنوج منصوب شد

 سرپرست امور آبفا شهرستان کهنوج منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد طاهری مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، حامد یوسف زاده به عنوان سرپرست امور آبفا شهرستان کهنوج منصوب شد.
دوشنبه، 06 آبان 1398 | Article Rating

طی جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان کهنوج، معاون مالی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان،مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه سرپرست امور آبفا شهرستان کهنوج در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه سالاری معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا استان کرمان، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفا استان در شهرستان کهنوج گفت: طرح آبرسانی به شهرستان کهنوج با هدف رفع مشکلات آب میان مدت شهرستان اجرا شده است و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه مشکل آب شهرستان مرتفع گردد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا استان کرمان در ادامه ضمن قدردانی از همکاری خوب فرماندار و سایر مسئولین شهرستان کهنوج با امور آب و فاضلاب این شهر ، اظهار داشت: خدمات مطلوب و رضایتمندی مردم از اهداف اصلی و وظایف ذاتی این شرکت است.

وی هدف از تغییرات در شرکت را استفاده بیشتر از پتانسیل ها،پویایی سیستم و پیشبرد سیاستهای شرکت عنوان کرد و افزود: دغدغه اصلی همه کارکنان شرکت ،خدمت به مردم است و امیدوار هستیم این تغییر و تحولات در شرکت به ارتقاء سطح خدمات به مشترکین منجر شود.

در ادامه عیدی فرماندار کهنوج نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شرکت، اظهار داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت است و می بایستی با هدف خدمت به مردمی صورت گیرد که دل در گرو این نظام دارند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاههای خدمت رسانی است که در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد که خوشبختانه مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب به خوبی عمل نموده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار کهنوج با بیان اینکه آب یک نیاز ضروری و یک کالای استراتژیک است، افزود: فرمانداری کهنوج از هیچ گونه همکاری با شرکت آب و فاضلاب فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه بهرامی مدیر اسبق امور آبفا کهنوج گزارشی از عملکرد امور آب و فاضلاب در شهر کهنوج در زمان تصدی خود بر این امور ارائه و سپس حامد یوسف زاده سرپرست امور آبفا ، برنامه های خود را تشریح نمود.

در پایان با اهداء لوح سپاس از خدمات بهرامی تقدیر و حکم سرپرستی یوسف زاده به وی ابلاغ شد.

تصاویر
  • سرپرست امور آبفا شهرستان کهنوج منصوب شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری