X
کارگاه آموزشی تشکیل مجمع خیرین آبرسان استان قزوین برگزار شد

 کارگاه آموزشی تشکیل مجمع خیرین آبرسان استان قزوین برگزار شد

کارگاه یک روزه آموزشی مجمع خیرین آبرسان استان قزوین در دو رده مجزای کارشناسی و مدیریتی در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با حضور محسن مصلح، مدرس و مدیر مجمع خیرین آبرسان استان فارس برگزار شد.
چهارشنبه، 17 مهر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در کارگاه مذکور گفت: استان قزوین به لحاظ سرمایه اجتماعی و فرهنگی، توانمندی ساماتدهی و هدایت سرمایه های خیرین برای آبرسانی به محرومان استان را دارد.

مهندس داراب بیرنوندی ادامه داد: هم اکنون نیز خیرین زیادی در استان از طریق واگذاری زمین، چشمه، چاه و قنوات و نیز کمک مالی همراه و همگام خدمتگذاران مردم برای تامین آب آشامیدنی آنان هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت خیرین از دیرباز بخشی از فرهنگ دینی و ملی ایرانیان است تصریح کرد: با راه اندازی مجمع خیرین فعالیت های این عزیزان نیز هماهنگ و منسجم خواهد شد.

بیرنوندی از تشریک مساعی و هم فکری به عنوان مزیت های بزرگ همکاری شرکت آب و فاضلاب و خیرین استان قزوین یاد و اضافه کرد: با توجه به محدویت های اعتباری دولت، از این طریق می توان خدمت رسانی را تسهیل و تسریع بخشید.

وی در پایان گفت: اگر همه بخواهیم و دست به دست هم بدهیم می توانیم امکان برخورداری آحاد شهرنشینان و روستانشینان استان را از منابع الهی و ارزشمند آب فراهم کنیم.   

تصاویر
  • کارگاه آموزشی تشکیل مجمع خیرین آبرسان استان قزوین برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری