X
سرپرست اداره امور مشترکین آبفا روستایی اهواز معرفی شد

 سرپرست اداره امور مشترکین آبفا روستایی اهواز معرفی شد

با صدور حکمی از سوی مدیر امور آبفا روستایی اهواز، عارف عفراوی بعنوان سرپرست اداره امور مشترکین این امور معرفی شد.
دوشنبه، 08 مهر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عارف عفراوی ضمن تقدیر از خدمات عباس سیاحی رییس سابق اداره مشترکین و درآمد امور آبفا روستایی اهواز گفت: اداره درآمد و مشترکین بعنوان یکی از مهمترین قسمت های اداری است که پویایی و موفقیت آن می تواند گره از مشکلات مالی موجود در شرکت بازگشاید.

سرپرست اداره درآمد و مشترکین امور آبفا روستایی اهواز ادامه داد: ظرفیت و پتانسیل مورد نیاز برای پیشبرد اهداف این اداره در سطح روستاهای تحت پوشش آبفا روستایی اهواز وجود دارد که با عزم جدی و تلاش بی وقفه محقق خواهند شد.

عفراوی یادآور شد: با حمایت و هماهنگی اداره مشترکین ستاد استان و مدیر امور آبفا روستایی اهواز وحدت لازم برای افزایش میزان درآمد میان کلیه کارکنان وجود دارد که طبق برنامه و با بهره گیری از تجربیات کسب شده بالاترین تلاش در این زمینه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های مد نظر خود در واحد درآمد و مشترکین اظهار کرد: ادامه روند نهضت جمع آوری انشعابات غیر مجاز بویژه واحدهای غیر خانگی اعم از تجاری و صنعتی، تشکیل پرونده برای منازل و واحدهای تجاری و صدور اخطاریه به مشترکین بدهکار و پیگیری وصول آن از جمله مهترین اهداف و برنامه هایی است که بصورت مستمر انجام خواهد شد.

تصاویر
  • سرپرست اداره امور مشترکین آبفا روستایی اهواز معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری