X
افزایش 2.8 درصدی مصرف آب در خراسان جنوبی در سال گذشته

 افزایش 2.8 درصدی مصرف آب در خراسان جنوبی در سال گذشته

کمیته مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با موضوع بررسی میزان هدررفت سال 96 و تدوین برنامه های اجرایی سال 97 در راستای کاهش آب بدون درآمد با حضور مدیرعامل و سایر اعضای این کمیته تشکیل جلسه داد
دوشنبه، 20 فروردین 1397 | Article Rating

افزایش 2.8 درصدی مصرف آب در خراسان جنوبی در سال گذشته

کمیته مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با موضوع بررسی میزان هدررفت سال 96 و تدوین برنامه های اجرایی سال 97 در راستای کاهش آب بدون درآمد  با حضور مدیرعامل و سایر اعضای این کمیته تشکیل جلسه داد.
دبیر کمیته مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای استان در ابتدای این جلسه به بیان گزارشی از میزان تولید و مصرف آب در سال 96 پرداخت و اظهار کرد: در شهرهای بزرگ استان مانند بیرجند و طبس با اقدامات صورت گرفته شاخص های تولید و مصرف خوبی داشتیم ولی در شهرهایی مانند اسدیه و عشق آباد آمار تولید و مصرف آب نیاز به بررسی دقیق تری دارد.
حسن مرادی افزود: در مجموع در کل استان در سال گذشته بدون در نظر گرفتن شهرهای جدیدی که تحویل گیری شده است 2.4 درصد افزایش تولید و 2.8 درصد افزایش مصرف را داشتیم.
وی با بیان اینکه میزان هدررفت آب در شهرهایی که به تازگی تحویل گیری شده است از جمله قهستان، گزیک و طبس مسینا بالا است، یادآور شد: افزوده شدن آمار هدررفت این شهرها می تواند تا نیم درصد آمار هدررفت آب استان را افزایش دهد.
مهندس دوستی مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب استان نیز در این جلسه با اشاره به نصب کنتورهای جدید از وجود دقیق ترین آمار تولید آب در شرکت خبر داد.
در ادامه این جلسه وضعیت تولید و مصرف در شهر عشق آباد مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

تصاویر
  • افزایش 2.8 درصدی مصرف آب در خراسان جنوبی در سال گذشته
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری