X
دیدار مدیر امور آبفار شهرستان مانه و سملقان با امام جمعه این شهرستان

 دیدار مدیر امور آبفار شهرستان مانه و سملقان با امام جمعه این شهرستان

دوشنبه، 20 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان شمالی، مدیر و کارکنان امور آبفار شهرستان مانه و سملقان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

"علی تیزرو" مدیر امور آبفار شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه 40 روستا در سطح روستاهای این شهرستان با تنش آبی مواجه اند، گفت: با توجه به مجموع جمعیت 24 هزاری این روستاها و حجم مخزن ذخیره آب شرب، 3 هزار و 385 مترمکعب کمبود ذخیره آب شرب داریم.

وی افرود: جهت رفع کمبود آب شرب این روستاها، علاوه بر اجرای مدیریت مصرف آب، بهسازی چشمه ها و حفر چاه و یا اجاره چاه، تعویض پمپ نیز صورت گرفته است.

وی شاخص بهره مندی از آب شرب روستاهای شهرستان مانه و سملقان را 78.31 درصد بیان کرد و گفت: در حال حاضر تعداد مشترکین این امور که از خدمات بهره مند هستند، 19 هزار و 19فقره می باشد.

مدیر امور آبفار شهرستان مانه و سملقان از همکاری روحانیون در بحث دعوت مردم به مدیرت مصرف آب تقدیر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده، امام جمعه شهرستان مانه و سملقان نیز ضمن تبریک سال نو، بیان داشت : جمهوری اسلامی دارای برکات زیادی بوده و یکی از این برکات بهره مندی اهالی روستاها از آب لوله کشی است و مسئولین باید نواقص موجود و کمبود ها را با همکاری بین دستگاهی رفع نمایند و در جایی که نیاز به همیاری هست مردم نیز وارد میدان شوند.

وی از کلیه اقشار جامعه جهت همکاری در مدیریت مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آب دعوت نمود و تسری در امر فرهنگ درست مصرف کردن را خواستار شد. 

تصاویر
  • دیدار مدیر امور آبفار شهرستان مانه و سملقان با امام جمعه این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری