X

 مسابقات سراسری شنا و غواصی برادران وزارت نیرو در شهر محلات برگزار شد.

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری شنا و اولین دوره مسابقات غواصی برادران وزارت نیرو از 26لغایت 29 شهریور ماه در استان مرکزی و در شهرستان محلات برگزار شد.
شنبه، 30 شهریور 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در این دوره مسابقات137شرکت کننده در قالب 25 تیم شنا و 2 تیم غواصی از شرکت های تابعه وزارت نیرو  از سراسر کشور حضور داشتند.

مسابقات مذکور با همت هیات ورزش صنعت آب و برق استان مرکزی و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی انجام شد.

شرکت کنندگان در بخش شنا در رشته های  کرال سینه و قورباغه ، در 8 رده سنی به صورت انفرادی و در رشته چهار در صد متر به صورت تیمی به رقابت پرداختند.

 همچنین مسابقات غواصی  در رشته های مهارت غواصی و فین سویمینگ انجام گردید.

در پایان این مسابقات ، تیم های شنای صنعت آب و برق استان های گیلان ، خوزستان و آب و فاضلاب  تهران به ترتیب رتبه های اول ، دوم و سوم مسابقات شنا را کسب نمودندو کاپ اخلاق این مسابقات به تیم شنای استان مرکزی تعلق گرفت.

گفتنی است : در پایان این مسابقات در رشته های کرال سینه ، قورباغه ، مهارت غواصی و فین سویمینگ مجموعا 54 مدال طلا ، نقره و برنز به صورت انفرادی  به نفرات اول تا سوم هر رده سنی و 12 مدال هم به تیم های برتر در رشته شنای چهار در صدمتر ، اهداء شد.

آیین اختتامیه این مسابقات با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ، رئیس و نایب رئیس انجمن شنای وزارت نیرو ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی و جمعی از مسولین شهرستانی و استانی در روز پنجشنبه 28شهریورماه سال جاری برگزار شد.

در این آیین ، آقای حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو طی سخنانی بر لزوم افزایش فعالیت های ورزشی در بین کارکنان وزارت نیرو تاکید کرد و گفت : از مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو انتظار دارم که نسبت به اهمیت و افزایش برنامه های ورزشی در بین کارکنان ،اهتمام بیشتری به خرج دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اولین دوره مسابقات غواصی در وزارت نیرو از امسال با هدف آموزش و تربیت غواصان حرفه ای برگزار شد.

وی افزود : به دنبال این هستیم که با تربیت غواصان برتر ، بتوانیم کلیه امور مربوط به عملیات های غواصی در سدها و تاسیسات آبرسانی توسط نیروهای متخصص خود وزارت نیرو انجام گردد تا شاهد کاهش چشمگیر هزینه ها باشیم.

حسین زاده بر ثبت اطلاعات کامل شرکت کنندگان مسابقات در سامانه ورزشی وزارت نیرو تاکید کرد و گفت : در برنامه های آتی ، ملاک پذیرش و حضور ورزشکاران در مسابقات ، ثبت اطلاعات در سامانه و صدور آی دی کارت می باشد.    

یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری و همچنین رئیس هیات ورزش صنعت آب و برق استان در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و مدعوین و ارایه گزارشی از روند برگزاری این مسابقات گفت : ورزش نقش تعیین کننده در سلامت و شادابی کارکنان دارد و قطعا در افزایش کمی و کیفیت ارایه خدمات به مردم تاثیر خواهد داشت. وی افزود :باید به این باور برسیم که ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری