X
صبح امروز و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد؛

 برگزاری مجمع عمومی صورتهای مالی سال1397 شركت آبفا كهگیلویه و بویراحمد

مجمع عمومی صورت های مالی 1397 شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدئو کنفرانفس به صورت ارتباط مستقیم با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح  امروز مجمع  عمومی صورت های مالی 1397 شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدئو کنفرانفس به صورت  ارتباط مستقیم با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست فیض‌اله پاسره با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری  از پروژه های نیمه تمام مانند تصفیه خانه اضطرارای آب یاسوج و تصفیه خانه فاضلاب چرام از اولویت پروژه های عمرانی آبفا است، اظهار کرد:  با تلاش  و پیگیری های صورت گرفته تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت تکمیل و آماده بهره برداری  است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش دوره وصول آب بهاء و افزایش برون سپاری را از دیگر  برنامه های شرکت عنوان کرد.

پاسره با بیان اینکه برای دریافت اطلاعات دقیق از میزان تولید  و پرت آب شرب باید نسبت به نصب کنتورهای هوشمند  در منابع تامین آب اقدام کرد خاطرنشان کرد: این کار به  دریافت اطلاعات دقیق از میزان تولید و هدر رفت آب  کمک خواهد کرد.

در ادامه این نشست  معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب  استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور   در مورد صورت های مالی سال 97 و برنامه پیش برای سال 98 نظرات خود را بیان کردند.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری