X
کسانی که خدمات پایدار ارائه می کنند در تولید امنیت نیز مشارکت دارند
مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد:

 کسانی که خدمات پایدار ارائه می کنند در تولید امنیت نیز مشارکت دارند

مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آئین تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دنیای امروز اطلاعات ارائه خدمات شبانه روزی مدیران و کارکنان در تولید امنیت تاثیر گذار است و کسانی که خدمات پایدار ارائه می کنند در تولید امنیت کشور نیز سهیم اند.
شنبه، 23 شهریور 1398 | Article Rating

کریم محرمی راد اظهار داشت: اقتصاد، سرمایه انسانی، محیط زیست و مسائل اجتماعی از جمله زمینه های مورد توجه حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است که مورد توجه و پیگیری قرار دارد.

وی به طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز اشاره کرده و گفت: این طرح به هیچ عنوان نباید ادغام تلقی شود چرا که با یکپارچه سازی خدمات و ساختار دو شرکت، شرکت جدیدی ایجاد می شود.

مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر این مطلب که طرح یکپارچه سازی بسیار شفاف و مشخص مورد تاکید وزارت نیرو و شخص وزیر قرار دارد گفت: این طرح در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر روزآمدی مدیران و ضرورت تحول در نگاه به مسائلی از قبیل مشترکین، حوزه مصرف، جوانان و ... گفت: نگاه های نسل جدید در گذر زمان متفاوت شده است و مدیران نیز باید در این روند بین نسلی نگاه خود را متحول سازند.

محرمی راد در این مراسم از زحمات حسینی مدیر اسبق حراست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تقدیر و برای امامی مدیر جدید این دفتر آرزوی موفقیت کرد.

تصاویر
  • کسانی که خدمات پایدار ارائه می کنند در تولید امنیت نیز مشارکت دارند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری