X
دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری

 دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری

در این دیدار مهندس هاشمی مقدم ضمن تبریک سال جدید به اقدامات شرکت در نوروز 97 اشاره کرد و گفت: آمار و ارقام نشان می دهد وضعیت تامین و توزیع آب در روزهای پایان سال 96 و نوروز 97 برای شهروندان و مسافران نسبت به سال های قبل بهتر بوده است
دوشنبه، 20 فروردین 1397 | Article Rating

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری

در این دیدار مهندس هاشمی مقدم ضمن تبریک سال جدید به اقدامات شرکت در نوروز 97 اشاره کرد و گفت: آمار و ارقام نشان می دهد وضعیت تامین و توزیع آب در روزهای پایان سال 96 و نوروز 97 برای شهروندان و مسافران نسبت به سال های قبل بهتر بوده است.
وی در ادامه خلاصه ای از عملکرد شرکت در حوزه پدافند غیرعامل را ارائه نمود و گفت: انجام مطالعات پدافند غیرعامل برای خوسف و بیرجند، ارتقاء حفاظت فیزیکی تاسیسات با افزایش مراقبت تصویری، استفاده از تجارب سایر شرکت ها مانند آبفای تهران در زمینه نصب شیر قطع سریع جریان و ساخت مخزن آب اضطراری از جمله این اقدامات بوده است.
مهندس هاشمی مقدم استفاده از فرصت قانونی یک درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای تبصره 12 بند ز قانون بودجه سال 96 را نیز خاطرنشان کرد و گفت: در همین راستا تهیه و خرید دیزل ژنراتور برق اضطراری، انجام مطالعات پدافند غیرعامل 4 شهرستان مرزی و مطالعات تامین آب اضطراری این 4 شهر مرزی از برنامه های این شرکت می باشد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت گفت: بر اساس ارزیابی سال 96 شرکت آب و فاضلاب استان یکی از سازمان های برتر در حوزه پدافند غیرعامل به ویژه در زمینه ارتباط و تعامل با اداره کل پدافند غیرعامل استان می باشد که امید است این عملکرد ویژه در سال 97 نیز ادامه داشته باشد.
دکتر عابدی افزود: خدمات آب و فاضلاب را تعداد زیادی از مردم دریافت می کنند و رضایتمندی مردم در قبال عملکرد مطلوب آب و فاضلاب مورد انتظار دستگاه های حاکمیتی است و این ارزشمند است.
وی بازدید 3 تن از معاونین سازمان پدافند غیرعامل کشور از تاسیسات آب و فاضلاب در سال گذشته را نشانه اهمیت آب در کشور و استان دانست و اظهار امیدواری کرد: روند ارتقای خدمات با لحاظ اصول پدافند غیرعامل همچنان ادامه داشته باشد.
دکتر عابدی همچنین انجام تحقیق و پژوهش در این حوزه را مهم دانست و پیشنهاد نمود: در حوزه پدافند زیستی شرکت آب و فاضلاب با انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور شعبه خراسان جنوبی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشد.
مهندس هاشمی مقدم در این دیدار پیشنهاد نمود با توجه به وجود تجهیزات تشخیص سریع آلودگی زیستی در استان زمینه استفاده از امکانات سایر دستگاه های مثل دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی و .... برای مواقع خاص و بحرانی فراهم شود.

تصاویر
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری