X

 روستاهای استان هرمزگان بدون تنش آبی ایام نوروز را سپری کردند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان عنوان کرد: در ایام نوروز خوشبختانه روستاهای استان هیچ‌گونه مشکل کمبود آب نداشته و ساکنان روستاها با آسودگی تعطیلات خود را سپری کردند.
دوشنبه، 20 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور با توضیحی در خصوص خدمات‌دهی به روستاییان در ایام نوروز بیان کرد: تیم‌هایی برای خدمات‌رسانی به روستاییان در صورت بروز اتفاق و یا مشکل به‌صورت شبانه‌روزی آماده بودند که خوشبختانه این ایام بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی سپری کردند.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه سال گذشته یکی از کم بارش ترین سال‌های استان بود و در حال حاضر نیز با خشک‌سالی روبه‌رو هستیم تمامی تلاش خود را برای عدم بروز مشکل آبی در روستاها به کاربستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشکل کمبود منابع آبی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های استان هرمزگان است که امیدوارم بتوانیم با همراهی همه مردم در مصرف بهینه و تغییر الگوی مصرف مشکلات را پشت سر بگذاریم.

مهندس حمزه پور در پایان خاطرنشان ساخت: در سفر رئیس محترم جمهور به استان نیز مصوبات خوبی را توانستیم در حوزه تأمین منابع مالی در راستای تکمیل مجتمع‌های روستایی داشته باشیم.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری