X
دعوت از رواحانیون رشتخوار برای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب در شهروندان

 دعوت از رواحانیون رشتخوار برای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب در شهروندان

همایش طلایه داران هدایت با حضور امام جمعه شهرستان رشتخوار، ائمه جماعات مساجد و روسای هیات های مذهبی همراه با سخنرانی مدیر آبفای رشتخوار در سالن اجتماعات فرمانداری رشتخوار برگزار شد.
شنبه، 09 شهریور 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای خراسان رضوی، عباس عباس نژاد پس از بیانات امام جمعه و ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار در خصوص برگزاری این همایش ، سخنان خود را با آیاتی از قران کریم در مورد اهمیت وپرهیز از اسراف آب آغاز کرد.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی موجود اظهار کرد: بهره برداری بی رویه و ناپایدار از منابع آبی، کشور را در وضعیت بسیار شکننده ای قرار داده و تداوم این شرایط موجب پیامدهای پیدا و پنهان زیست محیطی از قبیل خشک شدن تالاب ها ، کاهش روان آب ها و پایین رفتن سطح آبهای زیرزمینی شده است.
مدیر آبفای رشتخوار در ادامه با اشاره به به نقش روحانیون در فرهنگ سازی مدیریت مصرف صحیح آب در بین مردم عنوان کرد: روحانیون و مبلغین  به عنوان معتمدین مردم  در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب نقش تاثیرگذاری دارند.
وی از روحاینون ، مبلغین و مداحان حاضر در همایش خواست با استفاده از تریبون هایی که در مساجد ، تکایا  و هیات های عزاداری  در اختیار دارند به ترویج فرهنگ استفاده صحیح و بهینه از آب بپردازند.
عباس نژاد گفت: تاکنون استفاده از تریبون های ائمه جماعات مساجد در خصوص ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب نتایج خوب و مثبتی در برداشته است.

تصاویر
  • دعوت از رواحانیون رشتخوار برای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب در شهروندان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری