X
3 هزار میلیارد ریال برای تکمیل تأسیسات آب و فاضلاب در مناطق حاشیه ای شهرهای کردستان نیاز است
مدیرعامل آبفا استان خبر داد؛

 3 هزار میلیارد ریال برای تکمیل تأسیسات آب و فاضلاب در مناطق حاشیه ای شهرهای کردستان نیاز است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عمده نقاط حاشیه ای و منفصل شهری مربوط به شهرهای سنندج، مریوان و بانه است، گفت: برای تکمیل تأسیسات آب و فاضلاب مورد نیاز در این نقاط 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شنبه، 09 شهریور 1398 | Article Rating

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عمده  نقاط حاشیه ای و منفصل شهری مربوط به شهرهای سنندج، مریوان و بانه است، گفت: برای تکمیل تأسیسات آب و فاضلاب مورد نیاز در این نقاط 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان مهندس محمدحسین محمدی در گفتگو با برنامه گفتمان اظهار کرد: کار تأمین خدمات آب و فاضلاب یک کار زیرینایی و نیازمند برنامه ریزی زمانبر و طولانی مدت است.

وی با بیان اینکه مبنای فعالیت های دستگاه های خدمات رسان همچون شرکت آبفا طرح های جامع و تفضیلی شهری است، گفت: بر اساس پیش بینی جمعیت در این طرح ها، تأمین، تصفیه و توزیع آب و جمع آوری و تصفیه فاضلاب اجرا می گردد.

مدیرعامل آبفا استان با اشاره به اینکه آخرین طرح تفضیلی شهر سنندج- مربوط به سال 1390 است، گفت: این طرح مساحتی 4 هزار هکتاری را در بر می گیرد و بر اساس آن تأسیسات شرکت پیش بینی و احداث گردیده و یا در حال احداث است و البته در طول اجرای این طرح، نقاط حاشیه ای با نام نواحی منفصل شهری ایجاد و به این طرح الحاق شده است.

مهندس محمدی الحاق 700 هکتار به شهر سنندج در همین راستا را یادآوری کرد و افزود: این الحاق مسائلی چون عدم انطباق ساخت و سازها با وضعیت معابر و ضرورت ایجاد تأسیسات جدید و تأمین منابع مالی لازم برای طرحهای جدید را به دنبال داشته است.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد زیرساختها و مخازن مورد نیاز در بحث تأمین آب پایدار در شهرها گفت: در کنار پیگیری این مسئله شرکت آبفا کردستان اقدامات اضطراری کوتاه مدت و میان مدت را در برنامه داشته و اجرا کرده است که همچنان ادامه دارد.

تصاویر
  • 3 هزار میلیارد ریال برای تکمیل تأسیسات آب و فاضلاب در مناطق حاشیه ای شهرهای کردستان نیاز است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری