X
حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفار مازندران در همایش « دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساختهای روستایی»

 حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفار مازندران در همایش « دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساختهای روستایی»

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به همراه تعدادی از معاونین، مدیران امور آبفار شهرستانها،کارکنان شرکت و اهالی روستاهای مختلف استان که از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند، روز دوشنبه در همایش ارائه دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور رئیس جمهور و وزاری نیرو، نفت، ارتباطات، راه و شهرسازی ، بهداشت و جمعی از مدیران بخش روستایی کشور با همراهی اقوام مختلف با لباس سنتی برگزار شد، حضور یافت.
ﺳﻪشنبه، 05 شهریور 1398 | Article Rating

حضور مدیر عامل و کارکنان شرکت آبفار مازندران در همایش« تدبیر و امید در زیرساختهای روستایی» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی
مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به همراه تعدادی از معاونین، مدیران امور آبفار شهرستانها،کارکنان شرکت و اهالی روستاهای مختلف استان که از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند، روز دوشنبه در همایش ارائه دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور رئیس جمهور و وزاری نیرو، نفت، ارتباطات، راه و شهرسازی ، بهداشت و جمعی از مدیران بخش روستایی کشور با همراهی اقوام مختلف با لباس سنتی برگزار شد، حضور یافت.
به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران،در این همایش دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، این روز را بسیار پرنشاط برای خود و همه خادمان ملت به ویژه خادمان روستاییان عنوان کرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی تفکر و دیدگاه جامعه نسبت به شهر و روستا تغییر کرد و روستایی بودن که تا قبل از انقلاب توام با خودکم بینی بود و شهرنشینی و شهری بودن مخصوصا مرکز نشین بودن به عنوان یک افتخار محسوب می شد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نوعی تقدس یافت و اکنون حتی مهاجرت معکوس شروع شده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از استعداد‌های ما روستایی هستند، اظهار داشت: افتخار می‌کنم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم یکی از دستاورد‌های ما توسعه روستا‌ها بود،خدمت‌رسانی به ۱۴ هزار روستا تا سال ۹۲ و بیش از ۱۴ هزار در این ۶ سال نشان می دهد هر خدمتی در طول این دوره گاهی ۲ تا پنج برابر شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه آب و تحولات کشاورزی اقدامات مهمی انجام شده است، گفت: بسیاری از کشت‌های بهاره را به کشت پاییزه که آب کمتر می‌خواهد، تبدیل کردیم پس ما می‌توانیم تحولی ایجاد ‌کنیم که با مصرف کمتر آب محصولات بیشتری برداشت کنیم.
دکتر روحانی تصریح کرد: در آب آشامیدنی سالم و برق با توجه به توضیحات وزیر نیرو کاملا واضح است که آمار ما در برق رسانی و آب رسانی قابل ملاحظه و مقایسه با آمار‌ها و معیار‌های جهانی است.
گفتنی است قبل از شروع جلسه هر کدام از وزرا به ارائه عملکرد وزارتخانه خود در ارائه خدمات به روستاها پرداختند، در این همایش وزیر نیرو با اشاره به بهره مندی 6 میلیون و 700 هزارنفری جمعیت روستایی کشور از آب سالم گفت: این در حالی است که در سال 92 جمعیت برخوردار از آب سالم روستایی فقط 900 هزارنفر بود.

رضا اردکانیان افزود: هر سال به طور متوسط هزار و 700 روستا به شبکه آب سالم و پایدار متصل شده اند، این نسبت در سال 92 به طور متوسط 260 روستا بوده است.
وزیر نیرو اظهارداشت: آمارها حاکی از آن است که در دولت های یازدهم و دوازدهم در بخش تامین آب روستایی کار چشمگیری انجام شده است و در آینده با تمرکز بیشتری در بحث جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب روستایی نیز اقدام خواهیم کرد.
در این همایش چندین طرح و پروژه خدماتی به روستائیان از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط با استاندران 5 استان کشور با دستور رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری از آنها شد .
 

تصاویر
  • حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفار مازندران در همایش « دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساختهای روستایی»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری