X

 140 پروژه عمرانی درسطح استان درحال اجراست.

140 پروژه عمرانی درسطح استان درحال اجراست.
یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان

140 پروژه عمرانی درسطح استان درحال اجراست.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل 140 پروژه عمرانی آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست.

 

فرامرز به نژاد صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستایی شهرستان نیر درمحل فرمانداری اظهار داشت: 140 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد تومان در استان اردبیل درحال اجرا می باشد.

 

به نژاد به اهمیت نگهداری تاسیسات آب و فاضلاب روستایی هم اشاره کردو افزود: 75 درصد روستاهای استان اردبیل تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند و باتوجه به اینکه از عمر مفید بسیاری از این تاسیسات گذشته نیاز به تعویض دارند.

 

وی تصریح کرد: برای نگهداری این تاسیسات نیازمند اعتبارات زیادی هستیم که از مسئولان خواستار تامین اعتبار مورد نیاز می باشیم.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان درادامه جلسه به اجرای پروژه فاضلاب روستایی هم اشاره کردو گفت: درحال حاضر در 4 روستای استان اردبیل پروژه فالاب روستایی درحال اجراست و امسال نیز فاضلاب 2 روستای شهرستان نیر هم اجرایی خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: تاکنون 5 روستای شهرستان نیر از فاضلاب روستایی بهره مند شده اند

به نژاد از اجرای پروژه مجتمع های آبرسانی در استان هم خبر داد.

 

دراین جلسه علیرضا علیپور فرماندار نیر هم به احداث مجتمع های آبرسانی در شهرستان نیر اشاره کردو گفت: مجتمع شهید کسایی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده با پیشرفت فیزیکی 75 درصد درحال اجرا می باشند.

 

وی افزود: با اتمام این مجتمع ها 49 روستای شهرستان نیر از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

 

علیپور تصریح کرد: امسال برای تکمیل این دو مجتمع آبرسانی با همت و یاری آب و فاضلاب روستایی استان و شهرستان قدم های مثبتی برداشته خواهد شد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری